تاریخ : 1398,شنبه 02 شهريور16:57
کد خبر : 325150 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

چگونه ماه عسل رویایی و ارزان داشته باشیم؟

آنتالیا دارای غذاهای فوق العاده خوشمزه ی مدرن و سنتی می باشند؛ شما می توانید در ماه عسل خود به این شهر لذیذ ترین خوراکی ها را مصرف کنید و تجربه ای شگفت انگیز را بدست آورید.

خبرنامه دانشجویان ایران: تمام عروس و دامادان جوان مشتاق اند که بعد از جشن عروسی خود با یک ماه عسل دلچسب ، خستگی شیرین روز های قبل از جشنشان را به فراموشی بسپارند و سفرشان آغاز گر روز های زیبای زندگی شان باشد. عده دیگری از آنها ترجیح می دهند مراسم عروسی برگذار نکنند و ماه عسل مفصل تری را برای خودشان برنامه ریزی کنند.
در هر صورت ما در تلاشیم که در ساخت لحظات شیرین و به یاد ماندنی شما سهیم باشیم. بطور کلی ماه عسل ارزان و با کیفیت بالا خواسته ی قلبی تمام تازه عروسان و دامادان می باشد، زیرا ممکن است شما هزینه ی بالایی جهت سفرتان بدهید ولی کیفیت مناسبی را مشاهده نکنید. برگزاری ماه عسل می تواند در عین حال که قیمت مناسبی دارد، کامل باشد ، بنابراین ما می خواهیم یک پیشنهاد و برنامه ریزی درستی برای ماه عسلتان انجام دهیم.
یکی از مناطقی که می تواند خیلی برای شما خاطره انگیز و شیرین باشد و درعین حال با هزینه مناسب همراه باشد، تور آنتالیا  است.

ماه عسل خاطره انگیز در آنتالیا
آنتالیا یکی از بزرگترین شهرها در سواحل مدیترانه ترکیه است و به عنوان یک شهر تفریحی و شهری با هتل های زیبا در نظر گرفته می شود و با سواحل نیلگون آبی و هتل های لاکچری و پرامکاناتی که دارد می تواند خاطره های جذاب و باور نکردنی را برای شما رقم بزند. آنتالیا دارای بندرگاه و سواحل خیره کننده قدیمی است که پر از توریست هایی است که از سراسر جهان برای بازدید از آنها دیدن می کنند. آب و هوا در آنتالیا در کل سال آفتابی است اما بهترین فصل برای سفر به این شهر بهار و تابستان و اوایل پاییز است . تفریحاتی که می توان در آنتالیا انجام داد بی پایان است همچنین این شهر دارای مکان های تاریخی و توریستی ، سواحل فوق العاده ، رستوران های عالی و هتل ها و استراحتگاه های شگفت انگیز است. اگر به دنبال بهترین و محبوب ترین تفریحات در آنتالیا هستید ، ما در پکیج های ارزان تور آنتالیا خود به شما ارائه خواهیم داد. در اینجا چند نمونه از بهترین کارهایی که در آنتالیا و در بازدید از مکان های متنوع اش در ماه عسل می توانید انجام دهید وجود دارد:

معبد آپولو
این معبد باستانی در قرون پیش در این مکان توسط یونانیان مستقر شده است. امروزه به دلیل قرار گرفتن این معبد در کنار دریا، یک مکان تفریحی محبوب است. شما می توانید کنار ساحل قدم بزنید و ویرانه های یونانی و رومی واقع در این منطقه را کشف کنید.

چگونه ماه عسل رویایی و ارزان داشته باشیم؟

دروازه هادریان
دروازه هادریان یک طاق که نماد پیروزی است می باشد که در سال 130 میلادی ساخته شد و به افتخار امپراتور روم هادریان  به نام وی ، پس از بازدید از شهر نامگذاری شده است.

چگونه ماه عسل رویایی و ارزان داشته باشیم؟

آسپندوس

این محوطه باستان شناسی دارای یک سالن تئاتر رومی است که معمولا تصور می شود از بهترین مکان در جهان و یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری در ترکیه است.

همچنین شما می توانید با کشتی های تفریحی از پیش رزرو شده به داخل دریا ها بروید و شب را همراه موسیقی و باد خنک مدیترانه ای بگذرانید.

چگونه ماه عسل رویایی و ارزان داشته باشیم؟

کجای آنتالیا اقامت کنیم؟
یکی از مهمترین دغدغه ها در ماه عسل جوانان محل اقامت آنهاست . به خصوص برای ایرانی ها که از نظر غیرت و مردانگی در جهان معروف هستند ، این مساله بسیار هائز اهمیت است.

چند تا از هتل ها طبق نظرات مردم هتل های :

Hotel Aspen

Deja Vu Hotel

Alp Pasa Hotel

Akra

 هستند.

آنتالیا دارای غذاهای فوق العاده خوشمزه ی مدرن و سنتی می باشند؛ شما می توانید در ماه عسل خود به این شهر لذیذ ترین خوراکی ها را مصرف کنید و تجربه ای شگفت انگیز را بدست آورید.

همچنین شیرینی های ترکی از معروف ترین های جهان است که شما می توانید با دسترسی راحت به این شیرینی فروشی ها ، از آنها خرید کنید. آنتالیا مانند همه مناطق مختلف ترکیه، غذاهای سنتی و محصولات تازه ای جهت فروش در بازارها دارد. حتماً صبحانه ترکی را امتحان کنید و ماهی تازه کباب شده را ترجیحاً در رستوران های مشرف به دریای آبی ترکیه میل کنید.

آژانس گشت نوید برای شما خاطرات شیرینی را در زیبا ترین مرحله ی زندگیتان به ارمغان می آورد . ما مفتخریم که توانستیم تور های آنتالیا را برای زوج های جوان با نازل ترین قیمت ارائه دهیم. برای دیدن قیمت تور آنتالیا می توانید به گشت نوید به آدرسwww.gashtenavid.com  مراجعه کنید ، یا با شماره تماس 02122332753 تماس حاصل فرمایید.


کد خبرنگار : 16