تاریخ : 1398,یکشنبه 03 شهريور13:25
کد خبر : 325273 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

فروش نوزاد با شناسنامه فقط 100 میلیون

زن آرایشگر که با همدستی شوهر صیغه‌ای خود و دو زن دیگر باند خرید و فروش اینترنتی نوزادان راه‌اندازی کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، زن آرایشگر که با همدستی شوهر صیغه‌ای خود و دو زن دیگر باند خرید و فروش اینترنتی نوزادان راه‌اندازی کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

چندی پیش مأموران پلیس هنگام رصد فضای مجازی در تلگرام و اینستاگرام با آگهی فروش عجیبی مواجه شدند.« نوزاد با شناسنامه، فقط 100 میلیون تومان.»

من آرایشگر هستم و مشتری‌های زیادی دارم. یکی از مشتری هایم ،در مرکز ناباروری کار می‌کند. چند بار به محل کارش رفتم،خانواده‌های زیادی را دیدم که در حسرت بچه،سختی و هزینه‌های زیادی را برای مداوا متحمل می‌شوند.آنها حاضر بودند میلیون‌ها تومان بدهند همان موقع فکری به ذهنم رسید که هم این خانواده‌ها به آرزویشان برسند هم ما پولدار شویم.

در فضای مجازی آگهی فروش نوزاد را منتشر کردیم. چند روز بعد خانواده‌ای با ما تماس گرفتند و خواستار خرید بچه بودند.قیمتی که اعلام کردیم 100 میلیون تومان بود. از این مبلغ 30 میلیون تومان را به مادر بچه دادیم و مابقی برای خودمان ماند. وقتی نوزاد پسر به دنیا آمد او را تحویل خانواده جدیدش دادیم اما دیگر اطلاعی از آنها نداریم.