تاریخ : 1398,یکشنبه 03 شهريور20:31
کد خبر : 325355 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

افتتاح ۴۴ پروژه گردشگری در استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از افتتاح ۴۴ پروژه گردشگری در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: با این پروژه ها ۴۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، فریدون الله یاری پیش از ظهر یکشنبه در آیین بهره برداری از دو اقامتگاه سنتی در کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت  ۴۴ پروژه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای این پروژه ها ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، افزود: به واسطه بهره برداری از این ۴۴ پروژه برای ۴۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ضمن تاکید بر اهمیت رونق گردشگری در استان اصفهان افزود: در سال جاری و با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها گرشگری در استان اصفهان توانسته است پایه های مستحکمی را پیدا کند و این مهم با حمایت دولت و تلاش همکاران ما میسر شده است.

۱۰ پروژه گردشگری در کاشان آماده افتتاح است

وی ضمن دعوت از علاقه مندان به حضور و مشارکت در پروژه های گردشگری استان اصفهان گفت: در شهرستان کاشان نیز ۱۰ پروژه در حوزه گردشگری آماده افتتاح است که این پروژه ها تا شهریور به بهره برداری می رسد.