تاریخ : 1398,دوشنبه 04 شهريور16:20
کد خبر : 325480 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پرسپولیس آماده برای دیدار با تراکتور

سرخپوشان پایتخت یک بار در هفته دوم لیگ حرفه ای میهمان تراکتور بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، تیم های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته دوم لیگ نوزدهم به مصاف هم خواهند رفت. این بازی حساس روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود و هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا با کسب سه امتیاز، به صدر جدول نزدیک شوند. در سال های اخیر تیم پرسپولیس نتایج خوبی را در تبریز کسب کرد اما این بار مربی موفق این تیم یعنی برانکو روی نیمکت سرخ ها نیست.

با این حال پرسپولیس پیش از برانکو هم خاطرات خوبی را در تبریز رقم زد. در لیگ اول حرفه ای که تی تی ها اوضاع خوبی نداشتند، پرسپولیس در هفته دوم با هدایت علی پروین به تبریز رفت و موفق شد با تک گل رضا جباری به برتری برسد. این برد خارج از خانه و حساس، در پایان فصل سرنوشت قهرمانی را تغییر داد و باعث شد قرمزها به جام قهرمانی دست پیدا کنند.

اکنون بار دیگر پرسپولیسی ها باید در هفته دوم به تبریز بروند و شاگردان کالدرون نیز باید بدانند که کسب پیروزی در این بازی سخت، در قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود؛ خصوصا این که تراکتور با ستاره های پرتعدادش به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح شده و پرسپولیس به نوعی با رقیب مستقیم خود دیدار خواهد کرد.