تاریخ : 1398,پنجشنبه 07 شهريور22:31
کد خبر : 325958 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

بانک اطلاعاتی مساجد ایجاد می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مساجد به صورت بسیار پررنگ‌تر مورد توجه قرار می‌گیرند گفت: بانک اطلاعاتی مساجد و فعالیت‌هایشان ایجاد می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد قمی دقایقی قبل در آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: طلایه‌داران تبلیغ، روحانیون و طلاب هستند.

وی با بیان اینکه ‌هر بچه مسلمان و متدینی مبلغ دین و اسلام هستند گفت: روحانیت باید مبلغان و تبلیغ را سررشته‌داری کنند و زمینه‌ای برای قرارگیری همه فعالیت‌ها در مسیر درست را فراهم کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه آن چیزی که مردم به آن اعتماد می‌کنند، صفا، صداقت و زهد طلاب است بیان کرد: تمام خطوط گفتمانی که مقام معظم رهبری برای جامعه لازم دانست را طلاب باید دنبال کنند و می‌کنند.

قمی گفت: گفتمان مقاومت، گفتمان جهادی و سایر مباحث ارزنده‌ای که مقام معظم رهبری مطرح کردند همه و همه از جمله مسائلی است که در فرمایشات ایشان مرتبط با هم هستند.

وی گفت: محور فرهنگ اداراتی همچون ارشاد و سازمان تبلیغات نیستند بلکه محور فرهنگ طلبه‌هایی هستند که خود را در مسیر تبلیغ دین قرار می‌دهند و ما در سازمان‌ها خادمان فرهنگ هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: ما مجلس را خیلی جدی‌تر از گذشته محور اهتمام و فعالیت و توجه خود قرار ‌می‌دهیم و گام موثر و قدرتمندتری نسبت به گذشته در این مسیر  بر می‌داریم.

قمی با اشاره به اینکه مساجد باید به عنوان پایگاه دینی بسیار پررنگ‌تر باشند گفت: برای تک تک مساجد محلات و مناطق مختلف ثبت اطلاعات را انجام می‌دهیم و بانک اطلاعاتی دقیقی در این زمینه به‌وجود می‌آوریم.