تاریخ : 1398,جمعه 08 شهريور12:40
کد خبر : 325992 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

پیامدهای نگرش غلط غرب به زن

فرشته روح‌افزا، عدم تمایل به ازدواج رسمی، افزایش سقط جنین، عدم شکل‌گیری خانواده، انحرافات جنسی و همجنس‌گرایی را از نتایج نگرش غلط به زن در غرب دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، فرشته روح‌افزا در سومین نشست تبیینی گفتمان زن و خانواده در اندیشه رهبر انقلاب که شب گذشته، هفتم شهریورماه با موضوع «نگرش غلط به هویت زن» در مشهد برگزار شد، گفت: عدم شکل‌گیری خانواده، تمایل کم به ازدواج رسمی، گسترش روز افزودن روابط غیررسمی در غرب، افزایش سقط جنین، انحرافات جنسی، همجنسگرایی و... از نتایج نگرش غلط به زن در جوامع غربی است.

وی با انتقاد از حامیان گسترش سبک زندگی غربی در کشور، افزود: سوال از حامیان اجرای سند ۲۰۳۰، این است که حضرت آقا مخالف اجرای این سند هستند و در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده که این سند اجرا نشود، اما چرا این افراد، بچه دبستانی را آموزش می‌دهند.

معاون شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه به زن غربی حق می‌دهم آن مدل زندگی را برگزیند، چون بانویی مانند حضرت زهرا(س) را به عنوان الگو ندارد، گفت: اما ما چنین بانویی را داریم تا الگوی ما قرار گیرد.

روح‌افزا با اشاره به وظیفه زنان ایرانی در مقابله با گسترش سبک زندگی غربی در کشور، گفت: وظیفه ما این است که این ناتوانی غرب را اعلام کرده، راه عفت را نشر دهیم و از الگوهای شکست‌خورده کپی‌برداری نکنیم.

وی با اشاره به آماری در خصوص کشتار فرزندان در غرب توسط مادران، گفت: بر اساس آماری، تنها در یک ایالت از آمریکا، سالانه ۶۰۰ مادر، فرزندان خود را می‌کشند. وقتی آمار جنایات مادران را در غرب مشاهده می‌کنیم، باید به حال مادران آن کشورها زار زد.