تاریخ : 1398,یکشنبه 10 شهريور20:19
کد خبر : 326303 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

تاریخ معرفی هواوی میت 30 پرو مشخص شد

این گوشی هم از دوربین ها ساخت شرکت لایکا استفاده خواهد کرد و در قسمت جلو و درون بریدگی آن سه دوربین تعبیه خواهد شد. در کنار آنها، هواوی میت 30 پرو به سنسور IR و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر نیز مجهز خواهد شد که محبوبیت این گوشی را بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با توجه به شایعات اخیر منتشر شده، هواوی قصد دارد در تاریخ 19 سپتامبر 2019 از پرچمدار جدید خود به نام میت 30 پرو در شهر مونیخ رونمایی کند. اما به نظر می رسد این گوشی فاقد سرویس های گوگل خواهد بود، ولی با این حال هواوی قصد دارد در تاریخ معیین شده از این گوشی رونمایی کند.

به تازگی ویدئویی در توییتر منتشر شده است که تاریخ معرفی این گوشی را مشخص می کند و در آن حرف O دیده می شود که به احتمال زیاد به شکل دوربین تعبیه شده در آن اشاره دارد.

در رابطه با مشخصه‌ های سخت‌ افزاری هم گفته می‌شود هواوی میت 30 پرو از تراشه کیرین 990 بهره می‌ برد و تا چند روز دیگر در نمایشگاه IFA 2019 از این تراشه رونمایی خواهد شد. در رابطه با دوربین هم انتظار داریم که نسبت به نسل قبلی یعنی هواوی میت 20 پرو شاهد ارتقای قابل توجهی باشیم و در ضمن به احتمال زیاد مدل 5G آن هم معرفی می‌ شود.

علاوه بر این، گفته می شود این گوشی هم از دوربین ها ساخت شرکت لایکا استفاده خواهد کرد و در قسمت جلو و درون بریدگی آن سه دوربین تعبیه خواهد شد. در کنار آنها، هواوی میت 30 پرو به سنسور IR و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر نیز مجهز خواهد شد که محبوبیت این گوشی را بیشتر می کند.

اما باید بگوییم که به دلیل فقدان سرویس های گوگل از این گوشی، تا مدتی بهد از رونمایی هواوی حق عرضه این گوشی را به کشور های مختلف نداشته و تنها در زمان موافقت گوگل به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

 


کد خبرنگار : 28