تاریخ : 1398,دوشنبه 11 شهريور02:55
کد خبر : 326372 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

راه‌اندازی مراکز انتخاب رشته دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

همزمان با آغاز ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه‌ها، مراکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همزمان با آغاز ثبت‌نام بدون آزمون، مراکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، بروجن، فارسان و پلی‌کلینیک تخصصی حیوانات خانگی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد واقع در شهر اصفهان با حضور هیئت رئیسه، جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، در بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد افتتاح شد.

مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: این مراکز مشاوره‌ای با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به داوطلبان ورود به دانشگاه، با حضور استادان مجرب در رشته‌های مختلف تحصیلی افتتاح و آغاز به کار کرد.

نیکخواه با قدردانی از کارکنان و استادان مشاور این مراکز در دو نقطه شهرکرد و دیگر واحد‌های دانشگاهی در استان تصریح کرد: در مراکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد اسلامی استان، رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون و بدون آزمون و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه، به صورت رایگان، به داوطلبان جدید و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خانواده‌ها و داوطلبان جدید ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می‌توانند برای مشاوره تحصیلی همه‌روزه به جز ایام تعطیل صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۶ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مراکز مشاوره تحصیلی، واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد، نبش کوچه ۵۶ و خیابان شریعتی نبش کوچه ۳۳ جنب گروه آموزشی دکتر خلیلی مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان ساکن در شهر‌های بروجن، فارسان و اصفهان نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز مشاوره تحصیلی به صورت رایگان از استادان مجرب دانشگاه مشاوره بگیرند و انتخاب رشته کنند.

نیکخواه اظهار کرد: داوطلبان ساکن در شهر اصفهان می‌توانند همه‌روزه به جز ایام تعطیل صبح و بعدازظهر به مرکز مشاوره تحصیلی رایگان دانشگاه واقع در اواسط خیابان رودکی نبش بن‌بست ۷۸ ساختمان پلی‌کلینیک تخصصی حیوانات خانگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی بروجن می‌توانند به بروجن خیابان طالقانی فلکه شهید و همچنین داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی فارسان می‌توانند به فارسان خیابان شهید رجایی، حدفاصل بانک انصار و خیابان امیرکبیر مراجعه و انتخاب رشته کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اکنون حدود ۱۰ هزار دانشجو در ۱۷۴ رشته فعال به تفکیک، ۳۰ رشته کاردانی، ۷۵ رشته کارشناسی، ۴۶ رشته کارشناسی ارشد و ۲۳ رشته دکتری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهرکرد، بروجن، فارسان و پردیس‌های اردل، کوهرنگ و لردگان تحصیل می‌کنند.

وی در پایان گفت: داوطلبان جدید بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند پس از مشاوره تحصیلی رایگان، با مراجعه به سایت www.azmoon.org در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.


کد خبرنگار : 38