تاریخ : 1398,چهارشنبه 13 شهريور00:40
کد خبر : 326716 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز و دبیر ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید از آغاز فعالیت این ستاد در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، سجاد توحیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید بر اساس دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف خدمت‌رسانی و راهنمایی دانشجویان ورودی جدید تشکیل شده است، راهنمایی، تأمین آرامش و رفاه دانشجویان ورودی جدید و تسهیل در امر ثبت‌نام آنان از جمله اهداف تشکیل این ستاد است.

توحیدی مطرح کرد: گروه‌های مختلف از تیم‌هایی بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌های دانشجویی، علمی و فرهنگی در دانشگاه مشارکت و همکاری دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز تصریح کرد: تشکیل واحد پذیرش در بخش‌های مختلف این دانشگاه برای راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان، برپایی غرفه‌های پذیرایی، فرهنگی و راهنمایی شامل محل ثبت‌نام، مراحل ثبت‌نام، محل ادارات آموزش و دانشکده‌ها، محل خوابگاه‌ها و ... از جمله دیگر خدمات این ستاد است. همچنین اطلاعات کامل مورد نیاز دانشجویان ورودی جدید، در سایت اصلی دانشگاه و در زمان بندی‌های مشخص قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: اهدای گل در درب‌های ورودی دانشگاه، برگزاری آیین ویژه آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان ورودی جدید، اهدای بسته فرهنگی شامل تقویم آموزشی، دفترچه یادداشت، ویژه نشریه و نقشه دانشگاه و اجرای برنامه‌های متنوع، آماده سازی فضاسازی دانشگاه جهت استقبال از دانشجویان از جمله دیگر برنامه‌های ستاد است.

توحیدی یادآور شد: در تقویم آموزشی، علاوه بر معرفی واحد‌های مختلف دانشگاه، نکات اصلی مورد نیاز دانشجویان ورودی جدید نیز گنجانده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در خاتمه اظهار کرد: در همین راستا همچنین تمهیدات لازم توسط مدیریت‌های مختلف دانشگاه جهت تسریع فرآیند ثبت نام و تسهیل امور مربوطه اندیشیده شده است.