تاریخ : 1398,چهارشنبه 13 شهريور01:02
کد خبر : 326721 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نوجوان آمریکایی اعضای خانواده خود را به گلوله بست

پلیس آمریکا اعلام کرد که یک نوجوان آمریکایی با شلیک گلوله، اعضای خانواده خود را به قتل رساند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مقامات آمریکایی روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کردند که یک پسر ۱۴ ساله آمریکایی با شلیک گلوله، ۵ نفر از اعضای خانواده خود را در خانه‌شان به قتل رساند.

براساس گزارش «رویترز»، سخنگوی دفتر کلانتر شهرستان «لایمستون» به رسانه‌ها گفت، این حادثه تیراندازی در دوشنبه شب و در شهر « الکمونت» در ایالت آلاباما رخ داده است.

طبق اعلام دفتر کلانتر این شهرستان، از پنج نفری که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، ۳ نفر در محل حادثه و دو نفر دیگر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

دفتر کلانتر در توییتر خود اعلام کرد: «این پسر ۱۴ ساله مورد بازجویی قرار گرفته و اعتراف کرد که به پنج نفر از اعضای خانواده خود شلیک کرده است. همچنین او در حال حاضر به ماموران تحقیق کمک می‌کند تا مکان اسلحه که یک هفت‌تیر ۹ میلی‌متری بوده است، را پیدا کنند؛ به گفته این نوجوان او اسلحه را در همان نزدیکی پرتاب کرده است.»

طبق این گزارش، اینکه این پسر نوجوان اسلحه را از کجا به دست آورده مشخص نیست.

این حادثه به دنبال تیراندازی چند روز گذشته در تگزاس که هفت کشته و ۲۲ زخمی برجای گذاشته بود، رخ داده است.

ماه گذشته نیز یک مرد مسلح در ال‌پاسو تگزاس ۲۲ نفر را به قتل رساند و ۲۴ نفر دیگر را مجروح کرد. این در حالی است که یک فرد دیگر در دیتون، اوهایو ۹ نفر را کشت و ۲۷ نفر دیگر را مجروح کرد.