تاریخ : 1398,پنجشنبه 14 شهريور05:30
کد خبر : 326933 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

تولید ویدئو پروژکتور در ابعاد آیفون

با عرضه یک ویدئو پروژکتور قدرتمند در ابعاد گوشی آیفون تماشای فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و برنامه‌های ورزشی در هر زمان و مکان با کیفیت مطلوب آسان شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نیواطلس، با عرضه یک ویدئو پروژکتور قدرتمند در ابعاد گوشی آیفون تماشای فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و برنامه‌های ورزشی در هر زمان و مکان با کیفیت مطلوب آسان شده است، این ویدئو پروژکتور که پریمای جیبی نام دارد، می تواند تصاویر را با دقت فوق العاده 1080 پیکسل پخش کند.

شرکت سازنده مدعی است که این ویدئو پروژکتور دقتی در حد نزدیک به پرده سینما دارد و میزان نور آن نیز به 200 لومنز می رسد که باعث می شود مخاطبان از کیفیت و شفافیت تصاویر نهایت لذت را ببرند، توان نوری کافی این ویدئو پروژکتور باعث می شود کیفیت نمایش تصاویر حتی در صورت تابش نور زیاد هم مطلوب باشد.

امکان همگام سازی این دستگاه با گوشی، رایانه، تبلت و غیره از جمله دیگر مزایای آن است. همچنین می توان آن را از طریق بلوتوث و وای فای به دیگر وسایل متصل کرد. به علت بهره مندی از سیستم عامل اندروید، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مختلف از فروشگاه گوگل پلیر برای استفاده برروی این ویدئو پروژکتور وجود دارد.

میزان شارژ باتری این ویدئو پروژکتور برای پخش سه ساعت ویدئو کافی است و قیمت آن نیز 800 دلار است.


کد خبرنگار : 15