تاریخ : 1398,یکشنبه 17 شهريور13:50
کد خبر : 327372 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

کارنامه کاردانی به کارشناسی منتشر شد

کارنامه داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۸ منتشر شد و داوطلبان تا ۲۵ شهریورماه فرصت دارند در صورت اعتراض و سئوال، به صورت اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (اعم از رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و یا رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً  با اعمال سوابق تحصیلی) چهارشنبه ۱۳ شهریورماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر شد و تعداد ۶۲ هزار و ۶۸۵ نفر در این رشته ها پذیرفته شدند.

کارنامه داوطلبان امروز ۱۷ شهریورماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان پس از دریافت نتایج نهایی و مشاهده کارنامه، درصورتی که درباره نتیجه آزمون و پذیرش سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۲۵ شهریور ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند.

به کلیه مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ اعلام شده ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پذیرفته شدگان باید ضمن کسب ‌اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته‌محل، در زمان مقرر با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌ برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

در صورتی که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذی ربط زمانی را برای ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام نکردند، پذیرفته شدگان لازم است در یکی از روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ شهریورماه برای ثبت نام به محل قبولی خود مراجعه کنند.