تاریخ : 1398,سه شنبه 19 شهريور21:30
کد خبر : 327614 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پورموسوی: تمرین کردیم که فردا بدون اشتباه به میدان برویم

سرمربى تیم فوتبال جوانان در آستانه دیدار دوم این تیم برابر اندونزى گفت:امیدوارم فردا هم شاهد یک مسابقه خوب و جذاب باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دومین دیدار جوانان ایران مقابل اندونزی گفت:بازی نخست که شش گل داشت از نظر تماشاگر جذاب و دیدنی بود و خوشحالیم هر دوتیم به دنبال ارائه فوتبال زیبا بودند.

وی در ادامه افزود:در این چند روز اشتباهاتى که در بازی اول داشتیم را در تمرینات مرور کردیم و پوشش دادیم تا در بازی فردا بدون اشتباه در زمین مسابقه حاضر شویم.

پور موسوی خاطر نشان کرد:روی اندونزی شناخت بهتری پیدا کردیم در این چند روز نقاط قوت حریف و ضعف خودمان را بررسی کردیم تا در بازی دوم بدون اشتباه باشیم و از یک فوتبال زیبای دیگر لذت ببریم. همانطور که قبل از بازی نخست هم گفته بودم برای ما الویت اول انجام بازی زیباست و سپس نتیجه گیری در اولویت بعدی قرار دارد.

سرمربی تیم‌ملی جوانان در پایان تصریح کرد:در این مدتی که اینجا بودیم مردم اندونزی نشان دادند که‌ بسیار میهمان‌نواز و خونگرم هستند و خیلی خوشحال هستم که این همه هوادار برای حمایت از تیم جوانان اندونزی به استادیوم آمدند و اینجا نشان می دهد که همه به دنبال موفقیت تیمشان هستند  همچنین تمامی مسئولین ،هواداران،بازیکنان ،کادر فنی و رسانه ها برای موفقیت این تیم متحد شده اند.

به گزارش فارس،حسین فخر سرمربی تیم جوانان اندونزی در کنفرانس خبری پیش از دومین دیدار مقابل ایران گفت:ما در بازی مقابل ایران چاره ای به جز دفاع کردن نداریم و برای رسیدن به دروازه ایران می بایست به ضد حملات چشم بدوزیم.

وی در ادامه افزود:با توجه به شکست سنگین در دیدار نخست در این دیدار باید با احتیاط در زمین حاضر شویم که ابتدا گل نخوریم و سپس با استفاده از ضد حملات بتوانیم به دروازه ایران برسیم. ایران نشان داد که تیم قدرتمندى است، باید تلاش کنیم در بازى دوم اشتباهات کمترى داشته باشیم.