تاریخ : 1398,چهارشنبه 20 شهريور15:00
کد خبر : 327679 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جراحی لابیا‌پلاستی چیست؟

از جمله این معضلات می‌توان به اندام جنسی خانم‌ها که از معضلات راجع‌به خانم‌ها است اشاره کرد که بعضی اوقات موجب شرم آن‌ها از مقدار و سایز آن‌ها در کناره‌های واژن-پوستی که دور فرج را در بر می‌گیرد- از جمله لابیا مینور و ماژور است.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این مطلب می خواهیم توضیحات مختصری درمورد جراحی لابیاپلاستی برای شما کاربران گرامی ارائه دهیم.  بانوانی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند، تا پایان این مطلب را مطالعه نمایید.

لابیا‌پلاستی چیست؟
اکثر افراد برای حرف زدن درمورد معضلات و مواردی که به زندگی خصوصی آن‌ها مربوط می‌شود احساس شرم می‌کنند. البته این مشکل در مورد معضلات و مسائلی که به قسمت جنسی و تناسلی آن‌ها ربط پیدا می‌کند دو برابر می‌شود.

در اصل اما حرف زدن راجع‌به مسائل جنسی و منطقه تناسلی در جامعه همواره ممنوع بوده است. ولی طی گذر تاریخ، این موضوع کم‌کم در حال عوض شدن است چون‌که اشخاص به خود باوری بیشتری دست‌ پیدا کرده‌اند و آسان‌تر می‌توانند درمورد معضلاتشان از دیگران مشورت بگیرند و با آن‌ها صحبت کنند.

از جمله این معضلات می‌توان به اندام جنسی خانم‌ها که از معضلات راجع‌به خانم‌ها است اشاره کرد که بعضی اوقات موجب شرم آن‌ها از مقدار و سایز آن‌ها در کناره‌های واژن-پوستی که دور فرج را در بر می‌گیرد- از جمله لابیا مینور و ماژور است.

کناره‌های بزرگ واژن بیشتر توانایی دارند که درد باعث مشکل و دردهای زیادی در هنگام انجام کارهای روزمره برای شخص به وجود آورند، یا در زمان به‌تن کردن البسه تنگ یا رابطه جنسی، موجب کاهش خودباوری شخص نسبت به خود می‌شود.

چنانچه شما هم با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنید، ما به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که لازم نیست بابت این مشکل ذهن خودتان را مشغول کنید زیرا با پیشرفت‌های زیادی که علم در زمینه پزشکی به‌دست آورده است این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با عمل زیبایی لابیاپلاستی(Labiaplasty)  بتوانید مجدد زیبایی اندام خودتان را به حد مطلوب برسانید.

عمل لابیاپلاستی چیست؟
لابیاپلاستی یکی از عمل‌هایی است که در جهان بسیار رواج دارد و برای زیبایی و جوان سازی واژن به‌کار می‌رود که موجب عوض و بهتر شدن صورت اندام‌ زنانه به‌خصوص حاشیه‌های دور و اطراف واژن می‌گردد.

صورت خارجی واژن از سه قسمت کلی به‌وجود آمده است:

لب‌های داخلی: لابیا مینور

لب‌های بیرونی: لابیا ماژور

کلیتوروس

لب‌های داخلی واژن را لابیامینور و لب‌های خارجی را واژن را لابیاماژور می‌گویند

لابیاپلاستی مینور: چنانچه جراحی زیبایی واژن بر روی قسمت لابیای کوچک دستگاه تناسلی صورت گیرد به آن لابیاپلاستی مینور می‌گویند.

لابیای ماژور: چنانچه جراحی زیبایی واژن روی لابیای بزرگ دستگاه تناسلی صورت پذیرد، عموما به نام جراحی لابیای ماژور بر روی آن می‌گذارند.

لابیاهایی با سایز بزرگ یا ناهمگن و یا چروک و افتادگی پوست دستگاه تناسلی در افراد طبیعی است. برخی از زنان پس از حاملگی یا به خاطر بالا رفتن سن با این معضل روبه‌رو می‌شوند. از دیگر دلایل به‌وجود آمدن چنین مشکلی می‌توان به مشکلات هورمونی و... اشاره کرد که باعث اثر گذاری بر روی صورت و سایز لابیا در قسمت تناسلی می‌شود و بیشتر زمان‌ها صورت کناره‌های واژن بزرگ شده موجب شرم در برابر شریک جنسی یا از فقدان اعتماد به نفس یا غصه در زمان انجام کار‌های روزمره می‌گردد.

اضافه بر این‌ها، از دیگر دلایلی که باعث افزایش طرفداران این عمل جراحی در سراسر دنیا شده است می‌توان به دست پیدا کردن راحت به تصاویر در اینترنت و دیگری افزایش به اشتراک‌گذاری، اطلاع بیشتری درمورد ظاهر قسمت تناسلی خود یافته‌اند و اشخاص در پی راه‌هایی هستند که به‌وسیله‌ آن‌ها می‌تواند به ظاهر مطلوب برای قسمت تناسلی خود برسند.

عمل لابیاپلاستی توانایی دارد تا مقدار زیادی چشم‌نوازی بخش خارجی واژن را زیاد کند و موجب افزایش عزت نفس خانم‌ها می‌گردد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد جراحی لابیاپلاستی به پایتخت زیبایی زنان (www.fcc-clinic.com) مراجعه نمایید.


کد خبرنگار : 16