تاریخ : 1398,چهارشنبه 20 شهريور16:40
کد خبر : 327705 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

معرفی و دانلود بازی‌های سبک نقش‌ آفرینی در ویجی دی ال

یکی از مشخصه‌های اصلی ژانر نقش‌آفرینی رشد و ارتقای قدرت‌ها و مهارت‌های شخصیت اصلی توسط بازیکن است؛ در واقع این خودِ بازیکن است که قهرمان بازی را می‌سازد و ویژگی‌های مختلف او را تعیین می‌کند. بازی‌های سبک نقش‌آفرینی وابستگی زیادی به قصه‌پردازی قوی و پیچیده دارند. داستان این بازی‌ها در قالب ماموریت‌هایی که به آنها کوئست (Quest) یا اکتشاف گفته می‌شود روایت می‌گردد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این مطلب می خواهیم به معرفی و دانلود بازی های سبک نقش‌ آفرینی در ویجی دی ال برای شما کاربران عزیز بپردازیم . در صورتی که به دانلود بازیهای دوبله فارسی در زمینه نقش آفرینی علاقه دارید تا پایان ما را همراهی کنید.

بازی نقش‌آفرینی
بازی نقش‌آفرینی (Role-playing game) که اغلب به صورت مخفف RPG نوشته می‌شود، بازی است که در آن بازیباز نقش یک شخصیت خیالی (و بعضاً حقیقی) را به عهده گرفته و با آن به انجام بازی می‌پردازد و عملکرد شخصیت در بازی را بر اساس صفات شخصیتی خود تعیین می‌کند و موفقیت و شکست آن با سیستم و قوانین بازی مرتبط است، و بوسیله آن می‌توان قدرت‌ها یا توانایی‌های شخصیت را براساس قوانین بازی افزایش و کاهش داد. در بازی نقش‌ آفرینی بازیبازها آزادی عمل در اختیار دارند، تصمیمات و انتخاب‌های آن‌ها مسیر و نتیجه بازی را رقم می‌زند. دانلود بازی های سبک نقش‌ آفرینی در ویجی دی ال در ادامه ما را همراهی فرمایید

معرفی و دانلود بازی‌های سبک نقش‌ آفرینی در ویجی دی ال

بازی‌ های نقش‌ آفرینی (Role-Playing Game یا RPG) را فقط در ویجی دی ال دانلود و دنبال فرمایید.

 بازی‌ های نقش‌ آفرینی (Role-Playing Game یا RPG) بازیکن‌ها هدایت یک قهرمان (و یا یک گروه از قهرمانان) را در دنیایی که معمولا بسیار وسیع است و تفاوت‌های ظاهری و بنیادی با دنیای واقعی دارد، به دست می‌گیرند. سبک نقش‌آفرینی با الگوگیری محض از برخی بازی‌های رومیزی قدیمی مثل Dungeons & Dragons به وجود آمده است، به طوری که می‌توان تاثیر این بازی‌ها را بر روی حال‌وهوا، اصطلاحات و حتی مکانیزم‌های گیم‌پلی این سبک مشاهده کرد.

از دیگر  شباهت‌های ژانر نقش‌آفرینی با بازی‌های رومیزی می‌توان به روایت داستان به شکل پیچیده، پیشرفت شخصیت‌ها در طول بازی، ارزش تکرار بالا و غوطه‌ور شدن بازیکن در دنیای بازی اشاره کرد. بازی‌های نقش‌آفرینی در طول زمان پیشرفت‌های قابل توجهی را به خود دیده‌اند؛ حالا دیگر از نمونه‌های اولیه‌ی این ژانر که بازی‌های ساده‌ی متنی را شامل می‌شدند خبری نیست و عناوین کاملا سه‌بعدی با گرافیک و گیم‌پلی پیشرفته جای آنها را گرفته‌اند.

ویژگی‌های اصلی بازی‌های نقش‌آفرینی
همان‌طور که گفتیم ژانر نقش‌آفرینی از سرگرمی‌های رومیزی قدیمی که به آنها نقش‌آفرینی‌ِ قلم و کاغذی هم گفته می‌شود سرچشمه می‌گیرد. بازیکن‌ها در بازی‌های نقش‌آفرینی باید با هدایت شخصیت اصلی تلاش کنند تا ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند و خط داستانی اصلی را به پایان برسانند. در این بین، علاوه بر مبارزه‌ی تاکتیک‌محور با دشمنان مختلف، باید در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازند و معماهای مختلف آن را حل کنند.

یکی از مشخصه‌های اصلی ژانر نقش‌آفرینی رشد و ارتقای قدرت‌ها و مهارت‌های شخصیت اصلی توسط بازیکن است؛ در واقع این خودِ بازیکن است که قهرمان بازی را می‌سازد و ویژگی‌های مختلف او را تعیین می‌کند. بازی‌های سبک نقش‌آفرینی وابستگی زیادی به قصه‌پردازی قوی و پیچیده دارند. داستان این بازی‌ها در قالب ماموریت‌هایی که به آنها کوئست (Quest) یا اکتشاف گفته می‌شود روایت می‌گردد.

قهرمانان بازی‌های نقش‌آفرینی دارای توانایی‌های مختلفی هستند که با پیشروی در مراحل و ارتقای سطحِ (Level Up یا لول‌آپ) قهرمان، این توانایی‌ها افزایش پیدا می‌کنند. ارتقای سطح در بازی‌های نقش‌آفرینی زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکن‌ها به میزان مشخصی امتیاز (که به آن امتیازِ تجربه یا Experience Point یا Exp و یا XP گفته می‌شود) کسب کنند. در ادامه تمام ویژگی‌های مهم بازی‌های نقش‌آفرینی را به طور جداگانه معرفی می‌کنیم و درباره‌ی هر کدام از آنها توضیحاتی را ارائه می‌دهیم. دانلود بازی های سبک نقش‌ آفرینی در ویجی دی ال

از دیگر عناوین برتر بازی سبک نقش‌ آفرینی دیدن فرمایید.

دانلود بازی سبک نقش‌ آفرینی در ویجی دی ال در کنار تمام اینها، در وب سایت vgdl، انواع تریلرها و ویدئوهای جدید و مختلف از بازی های روز نیز قرار می گیرند و در واقع اگر بخواهم در مورد مهم ترین نکته مثبت این سایت حرف بزنم باید از پشتیبانی بسیار قوی و آپدیت شدن بسیار سریع آن یاد کنم. اگر به دنبال منبع و مرجعی به روز برای دانلود بازی های رایانه های شخصی در Category های مختلف هستید و می خواهید با یک سایت که به طور مداوم آپدیت می شود،

خودتان را از نظر دانلود بازی و دانلود نرم افزارهای بازی و شبیه سازها و بازی های دوبله فارسی و بازی های جدید و.. کاملا تامین کنید، مطمئن باشید که از سر زدن به وبسایت وی‌جی‌دی‌ال یا vgdl.ir پشیمان نخواهید شد و لبخند رضایت روی لبانتان خواهد نشست.


کد خبرنگار : 16