تاریخ : 1398,چهارشنبه 20 شهريور23:25
کد خبر : 327742 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

همراهی مردم در پاکسازی شهر از ظروف یکبارمصرف

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه امسال پاکسازی شهر در ایام عزاداری حسینی نسبت به سال‌های گذشته بهتر صورت گرفت گفت: مردم و هیئات در پاکسازی شهر از ظروف یکبارمصرف و ضایعات ناشی از نذورات به خوبی ورود کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» وحید علی‌ضمیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از ابتدای محرم  پویش «عزاداری پاک» به همت سازمان پسماند شهرداری راه‌اندازی شد اظهار کرد: این اقدام مورد استقبال سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئات مذهبی همدان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال مردم و هیئات در زمینه پاکسازی شهر از ظروف یکبار مصرف و ضایعات ناشی از نذورات به خوبی ورود کردند افزود: معمولا در کنار هر ایستگاه نذورات یک پاکبان به صورت ثابت کار تنظیف و جمع‌آوری ظروف یکبارمصرف را انجام می‌داد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان  با بیان اینکه باکس‌های فلزی و پلاستیکی زباله نیز در اطراف ایستگاه‌های صلواتی مستقر بود ادامه داد: به طور کلی امسال پاکسازی شهر در ایام عزاداری حسینی  نسبت به سال‌های گذشته بهتر صورت گرفت.

وی با اشاره به  اینکه در مسیر تردد دسته‌های عزاداری در هشت نقطه از شهر ماشین پرس زباله مستقر بود تصریح کرد: علاوه بر پاکسازی شهر توزیع کیسه زباله و دستکش یکبارمصرف نیز در مسیر تردد صورت گرفت که همشهریان زیادی از این طرح استقبال کردند.

علی‌ضمیر با بیان اینکه بعد از پایان مراسم عزاداری روز عاشورا  تا ساعت 14:30 دقیقه شهر همدان به صورت کامل پاکسازی شده بود گفت: خوشبختانه امسال در برنامه‌ریزی و اجرا به خوبی ورود کرده و مردم نیز در این اقدام شایسته ما را همراهی کردند.