تاریخ : 1398,شنبه 23 شهريور20:35
کد خبر : 328076 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تمدید مهلت ثبت نام در پیاده‌روی اربعین دانشگاه شریف

براساس اعلام ستاد اربعین دانشگاه شریف، مهلت ثبت نام در پیاده روی اربعین تا پایان روز یک شنبه ۲۴ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، ستاد اربعین دانشگاه شریف اعلام کرد، مهلت ثبت نام تا پایان روز یک شنبه ۲۴ شهریور ماه تمدید شد. بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در سامانه اربعین اساتید و فارغ التحصیلان شریف ثبت نام کرده‌اند.

لازم به ذکر است، زائرینی که قصد ثبت نام دارند با توجه به سهولت ثبت‌نام اولیه و عدم نیاز به تکمیل کامل مشخصات و عدم پرداخت در این مرحله و در نظر گرفته شدن آمار این ثبت‌نام به عنوان مبنای تصمیمات بعدی تا آخر روز یکشنبه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند چرا که این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

هزینه بلیت رفت و برگشت هواپیما به همراه خدمات فرودگاهی در حدود ۲،۵۰۰،۰۰۰ تا ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان، هزینه بسته سفر زمینی به همراه اسکان حدود ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان، اسکان مجردی نجف و کربلا برای هر شهر در حدود ۷۵،۰۰۰ تومان، اسکان متأهلی کربلا در حدود ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان و اسکان متأهلی نجف در حدود ۲۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد (امکان تغییر در این مبالغ وجود دارد).

اولویت در این سفر با فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف و بستگان درجه یک آنها است. حضور سایر وابستگان، منوط به شرایط و ظرفیت سفر خواهد بود.

گفتنی است، برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی arbaeensharif.ir مراجعه شود و در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با آیدی @arbaeensharif۱۳۹۸ در ارتباط باشید.