تاریخ : 1398,یکشنبه 24 شهريور14:40
کد خبر : 328153 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تشکیل کمیته نظارت بر حمل ونقل دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از تشکیل ستاد استقبال از نو دانشجویان این واحد دانشگاهی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سعید رشیدی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: ستاد استقبال از نو دانشجویان جهت تکریم دانشجویان ورودی جدید و خانواده های گرامی ایشان تشکیل می شود. در این ستاد معاونت‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، پژوهشی و فناوری، توسعه و مدیریت منابع، اداره کل حراست، اداره‌کل روابط عمومی و کلیه دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات همکاری دارند.

به گفته معاون فرهنگی، آئین معارفه نو دانشجویان نیز مطابق با سنوات گذشته در دو سطح واحد و دانشکده‌ها به منظور آشنایی دانشجویان با مسئوولان دانشگاه و دانشکده ها و قوانین آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و نیز قوانین عمومی دانشگاه در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تشکیل کمیته نظارت بر حمل ونقل دانشجویی
به گفته رشیدی، نظارت کامل بر روی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و تاکسیرانی محوطه دانشگاه صورت می‌گیرد و ویژگی های فنی سلامت خودرو، روزانه توسط اعضای این کمیته بررسی و گزارش می شود.

وی تصریح کرد:  کدهای رانندگان و شماره‌های تماس واحد رسیدگی به مطالبات دانشجویی در داخل کابین اتوبوس‌ها نصب شده تا دانشجویان بتوانند موارد احتمالی را گزارش دهند تا پیگیری لازم به عمل آید.

رشیدی افزود: ایجاد رستوران‌های مکمل بوفه های دانشجویی یکی دیگر از برنامه های این معاونت برای رفاه حال دانشجویان است. همچنین در حال بررسی برای ایجاد یک بازار خوراک و نوشیدنی با هدف تنوع بخشی به غذاهای دانشجویی برای پاسخ به ذائقه های مختلف هستیم.

وی گفت: جهت افزایش مهارت ارتقاء کیفیت زندگی دانشجویان اداره راهنمایی و مشاوره این معاونت در حال طراحی کارگاههای آموزشی، نشستهای روانشناسی و مشاوره مجازی است تا بتواند در فضایی امن مشاور امینی برای دانشجویان باشد.