تاریخ : 1398,دوشنبه 25 شهريور16:26
کد خبر : 328329 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آغاز ثبت درخواست‌های نقل‌و‌انتقال دانشجویان شاهد ورودی ۹۸

اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه 25 شهریور آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از به گزارش روابط عمومی سازمان امور و دانشجویان بر اساس این اطلاعیه، دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده نمایند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به آگاهی می رساند سامانه نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه 25 شهریور ماه تا پایان روز جمعه 29 شهریور ماه فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال 1398 می باشد. شایان ذکر است این اداره کل از پذیرش درخواست های خارج از سامانه معذور می باشد.

ضمناً:رسیدگی به تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت ذیل انجام می پذیرد.

- فرزند اناث شهید

- فرزند ذکور شهید

-  جانباز 50% و بالاتر و آزاده

- همسر شهید

- جانباز 25% الی 49%

- همسر جانباز 50% و بالاتر و آزاده

- فرزند اناث جانباز 50% و بالاتر و آزاده

- فرزند ذکور جانباز 50% و بالاتر و آزاده

- همسر جانباز 25% الی 49%

- فرزند اناث جانباز 25% الی 49% 

- فرزند ذکور جانباز 25% الی 49%

دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده نمایند.

لازم است متقاضیان شاهد و ایثارگر قبل از تکمیل سامانه نقل و انتقال، فایل راهنما را به دقت مطالعه نموده و تمام مراحل را به درستی انجام دهند.


کد خبرنگار : 85