تاریخ : 1398,سه شنبه 26 شهريور02:58
کد خبر : 328435 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

واکنش کاربران توییتر به حضور دختر مظلوم وزیر در دادگاه با «چادر»؛

از تیپ جدید دختر زیر آبی رونمایی شد!

در روزی که از تیپ جدید دختر وزیر اسبق دولت یازدهم در دادگاه رونمایی شد، از اتهامات او که شامل مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع، مشارکت در اخلال نظام دارویی کشور و فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی در استان البرز نیز پرده برداشته شد و باعث شد تا کاربران فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده، احمدرضا لشگری‌پور و «شرکت توسعه دارویی رسا» صبح دوشنبه ۲۵ شهریورماه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد.

شبنم نعمت زاده دختر مظلوم وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت که پیش از این تصاویر او با پوشش مانتو در فضای مجازی منتشر شده بود، امروز در جلسه رسیدگی دادگاه با پوشش «چادر» حاضر شد. انتشار تصاویر او در حالی که چادر به سر دارد و در دادگاه نشسته است، باعث تعجب اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی شد.

پس از حضور شبنم نعمت زاده  در دادگاه، اتهامات او بر مشارکت در اخلال عمده درنظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) به منظور ایجاد انحصار و اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخلف از تعهدات مربوط در قبال تامین کنندگان دارو با علم به موثر بودن اقدام‌ها در ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

درپی این اتفاق، کاربران شبکه اجتماعی توییتر واکنش‌های متفاوتی داشتند که در ادامه مشاهد می‌کنید؛

از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!از تیپ جدید دختر وزیر رونمایی شد!


کد خبرنگار : 38