تاریخ : 1398,سه شنبه 26 شهريور19:17
کد خبر : 328488 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

حمایت دانشگاه آزاد از تأسیس و راه‌اندازی تشکل‌های اساتید

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت کامل و همه جانبه این دانشگاه از کار تشکیلاتی اساتید خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد، محمد قربانی گلشن آبادی در مراسم دومین دوره همایش استادان (طرح شهید شهریاری) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: یکی از بزرگترین و بهترین کارهای تشکیلاتی، تشکیل هیأت مذهبی و استادی است. هدف عنصر تشکیلاتی باید فقط رضایت خداوند و دوری از کسب پست و مقام باشد.

قربانی از حمایت کامل و همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی از کار تشکیلاتی اساتید خبر داد و افزود: این دانشگاه آماده است با استقبال از تأسیس و ایجاد تشکل های جدید در واحدهای دانشگاهی، درخواست‌ها را در اسرع وقت بررسی کند.

وی محبت ائمه معصومین(ع) و اهل بیت، استحکام مبانی معرفتی و احکام دینی، هم افزایی، اتحاد و صداقت و آموزش و یادگیری مداوم را چهار اصل مهم در وظایف تشکیلاتی اساتید عنوان کرد و افزود: حمایت‌های مالی از این تشکل‌ها بر عهده ماست.

قربانی اظهار امیدواری کرد که سومین دوره طرح شهید شهریاری را با حضور ۵۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان در عتبات عالیات و با مشارکت مالی آنان برگزار و اعضای شورای مرکزی تشکل‌های جدیدالتأسیس استادان را برای زیارت به حرم حضرت زینب(س) اعزام کنند.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از علل انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به عنوان میزبان این همایش را داشتن مفاخر علمی فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و افزود: بروجرد زادگاه فخر شیعه حضرت آیت الله العظمی بروجردی است.