تاریخ : 1398,چهارشنبه 27 شهريور00:48
کد خبر : 328559 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد

رضا نقدی در مراسمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان معرفی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم تکریم رئیس قبلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران این استان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی حکمی رضا نقدی را به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان منصوب کرد.

در ادامه محمد همتی رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان گفت: متاسفانه هنوز ارتباط خوبی بین تحصیلات و بازار کار برقرار نشده و باید هر چه زودتر این معضل در جامعه حل شود.

در این مراسم روسای قدیم و جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان از زحمات سه ساله محجوب رئیس قبلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و هفتنی سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان تقدیر بعمل آمد و جناب آقای رضا نقدی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان معرفی شد.

شایان ذکر است، در این مراسم نصیرت ریاست دانشگاه سمنان، یغمائی معاونت اداری و مالی دانشگاه سمنان، سعدالدین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان و ریاست سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان سمنان نیز حضور داشتند.


کد خبرنگار : 38