تاریخ : 1398,پنجشنبه 28 شهريور01:58
کد خبر : 328721 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تکمیل ساخت دانشکده دامپزشکی آمل تا پایان امسال

وزیر علوم گفت: دانشکده دامپزشکی آمل با پیگیری‌های یوسفیان نماینده مردم آمل و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی، در حال ساخت بوده و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پروژه در حال ساخت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل گفت: ویژگی تخصصی بودن دانشگاه فناوری‌های نوین این شهرستان، یکی از امتیازاتی است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: تربیت نیرو‌های نخبه و انجام کار‌های پژوهشی در دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین اقدامی به جا و شایسته بوده که مدیران دانشگاه این مهم را به بهترین نحو ممکن اجرایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فناوری‌های نوین توانسته با توجه به تازه تأسیس بودن، خوب ظاهر شود و این موضوع ما را ملزم به حمایت‌های بیشتر و بهتر کرده است.

غلامی در ادامه گفت: دانشگاه‌های کوچک اگر با مدیریت درست و بر اساس برنامه ریزی‌های مدون و مناسب اداره شوند، می‌توانند اقدامات بزرگی انجام دهند.

درپایان مراسم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: دانشکده دامپزشکی آمل با پیگیری‌های یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی، در حال ساخت بوده و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی یادآورشد: وزارت علوم طبعاً برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های نیمه کاره، تمام تلاش خود را خواهد نمود و از تمامی دستگاه‌های مربوطه، حداکثر همکاری را خواستار شدند.


کد خبرنگار : 38