تاریخ : 1398,جمعه 29 شهريور16:32
کد خبر : 328863 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

پذیرش بیش از ۳۶۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه خوارزمی

مدیر آموزش دانشگاه خوارزمی گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه خوارزمی از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد دلنواز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال هزار و ۳۸۵ دانشجوی جدید در مقطع‌ کارشناسی‌ دانشگاه خوارزمی پذیرفته شده‌اند که هزار و ۱۲۵ نفر در کرج و ۲۶۰ نفر در  تهران  مشغول به تحصیل خواهند شد.
وی در ادامه افزود: تعداد پذیرفته‌شدگان خانم و آقا در مقطع کارشناسی نسبتاً باهم برابر است و گروهی بر گروه دیگر غلبه ندارد.
دلنواز اظهار کرد: بنا بر سیاست‌های موجود، امسال ظرفیت دانشجویان کارشناسی ارشد بر خلاف سال گذشته در کرج بیش از تهران است.
مدیر آموزش دانشگاه خوارزمی در خصوص تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد و پردیس، گفت: هزار و ۹۳ نفر در تهران و ۸۷۱ نفر در کرج مشغول به تحصیل خواهند شد که از این تعداد ۳۹ درصد خانم و ۶۱ درصد آقا هستند.
دلنواز تعداد دانشجویان دکتری را ۲۹۴ نفر اعلام و تصریح کرد: ۲۶۸ نفر در تهران و ۲۶ نفر در کرج مشغول به تحصیل خواهند شد که از این تعداد ۵۳ درصد آقا و ۴۷ درصد خانم هستند.
مدیر آموزش دانشگاه خوارزمی گفت: در مجموع تعداد دانشجویان پذیرش شده در تمام مقاطع به سه هزار و ۶۴۳ نفر می‌رسد.
دلنواز در خصوص ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، گفت: مهلت ثبت‌نام دانشجویان دکتری در هفته گذشته به پایان رسیده و ثبت نام دانشجویان ارشد هم ۲۷ شهریور ماه به پایان رسید.
وی در خصوص ثبت نام از دانشجویان جدید مقطع کارشناسی هم گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود کارشناسی از ۳۱ شهریور ماه تا سوم مهر خواهد بود که طی دو مرحله اینترنتی یا غیر حضوری و حضوری انجام می‌شود، دانشجویان پس از ثبت نام اینترنتی طبق اعلامیه‌های موجود در سایت دانشگاه مراحل بعدی ثبت نام را متوجه خواهند شد.