تاریخ : 1398,جمعه 29 شهريور17:14
کد خبر : 328866 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

در گفت‌و گو با عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه مطرح شد؛

نگرانی کارگران از به تاراج رفتن اموال ملت است/ قوه قضاییه جلوی خصوصی‌سازی بی ضابطه را بگیرد

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی پیرامون نگرانی اصلا کاگران برای کارخانه گفت: طی جلسه ای که امروز با چند تن از کارگران هپکو اراک داشتیم نگرانی کارگران بیشتر از آنکه طلب معوقات مالی شان باشد، پیگیر اصلاح روند موجود هستند تا جلوی به تاراج رفتن اموال ملت و از بین رفتن صنعتی را بگیرند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدمحمد بیژنی فر، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت و گو با «خبرنامه دانشجویان ایران» پیرامون اتفاقات اخیر کارخانه هپکو گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که روند آسیب های خصوصی سازی های افسارگسیخته همچنان ادامه دارد و بیشتر از پیش سبب آسیب های جبران ناپذیری به تولید و سفره زندگی مردم شده می شود.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی پیرامون نگرانی اصلا کاگران برای کارخانه گفت: طی جلسه ای که امروز  با چند تن از کارگران هپکو اراک داشتیم نگرانی کارگران بیشتر از آنکه طلب معوقات مالی شان باشد، پیگیر اصلاح روند موجود هستند تا جلوی به تاراج رفتن اموال ملت و از بین رفتن صنعتی را بگیرند که با خصوصی سازی نادرست در حال از بین رفتن است.

او ادامه داد: جالب است در جلسه امروز کمتر به گوش میخورد از برخورد امنیتی که با آنها در روز های اخیر شد بگویند بلکه بیشتر به نوع واگذاری  و مشکل اصلی هپکو که واگذاری به شخص است اشاره کردند. آنچه حائز اهمیت است، این می باشد که قوه قضاییه با اراده اصلاح هرچه سریعتربه پرونده هپکو ورود نمایند و جلوی خصوصی سازی بی ضابطه و افسار گسیخته این شرکت را بگیرند.

بیژنی فر افزود: مطالبه ما دانشجویان عدالتخواه مانند استاندار اراک و کارگران هپکو این است که شرکت از دست سهامدار بازپس گرفته شود و اداره آن به یک نهاد انقلابی و صالح واگذار شود.