تاریخ : 1398,یکشنبه 31 شهريور17:11
کد خبر : 329155 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تصویب کلیات بودجه دانشگاه آزاد در سال جدید تحصیلی

کلیات بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید تحصیلی در جلسه هیأت امنا به تصویب رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و ششمین جلسه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی، به ریاست علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنا و با حضور اعضاء برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه دانش بنیان و پژوهشی و به طور نمونه تولید بذرهای جدید و برنامه های پیش رو در بخش های مختلف ارائه شد.

ولایتی در این جلسه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق در راستای حمایت فعالیت های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی، بر توسعه این اقدامات تأکید کرد.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های ارزشمند دانشگاه اظهار داشت: فعالیت های مرتبط در این زمینه مثبت بوده، اما با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود می تواند بیش از پیش گسترش یابد. ضروری است گام های مؤثرتری را همراه با برنامه ریزی و ترسیم چشم انداز در این حوزه عملیاتی و اجرایی کرد.

در این جلسه اعضاء نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام شده در حوزه حمایت از فعالیت های دانش بنیان برای ارتقاء دانش و کمک به تأمین نیازمندیهای کشور و از طرفی کمک به درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

در ادامه جلسه نیز بودجه دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و کلیات آن به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین در بخش سیاست‌های اجرایی بودجه، ۲۱ بند از فصل درآمد و هزینه با اصلاحات مورد نظر به تصویب رسید.