تاریخ : 1398,یکشنبه 31 شهريور18:23
کد خبر : 329174 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری خبرداد؛

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در قالب دوره‌های آموزشی جدید

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری گفت: برای فعالان فرهنگی و سیاسی شرکت کننده در طرح ضیافت رضوی دوره‌های آموزشی در قالب گروه‌های ایده پردازی «گام دوم انقلاب» برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، پیرامون برنامه‌های فرهنگی نهاد در سال جاری گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در دوره‌های ضیافت رضوی معطوف به این بیانیه آموزش‌هایی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

وی افزود: بنا داریم تا این برنامه را به صورت مستمر در استان‌ها برگزار کنیم؛ یعنی فعالان فرهنگی و سیاسی که در طرح ضیافت رضوی شرکت کردند، فعالیت شان قطع نشود، شبکه‌های ارتباطی که با هم داشتند تقویت شود و بتوانند در قالب گروه‌های ایده پردازی در گسترش معرفی گام دوم انقلاب بپردازند.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: این برنامه در یک شهر متمرکز نخواهد بود و در برخی از استان‌هایی که زمینه لازم را برای این طرح دارند، دایر خواهد شد. گاهی ممکن است مخاطب، مخاطب خاصی باشد به مانند فعالین قرآنی که امیدواریم در نیمه دوم سال بتوانیم برنامه‌ای برای شبکه فعالین قرآنی در نظر بگیریم و آن‌ها نقش خود را در تحقق مولفه‌های گام دوم انقلاب انجام بدهند.

وی گفت: همچنین درباره فعالین هیئت‌های دانشجویی نیز با توجه به تاکیدی که رهبری در دیدار با دانشجویان درباره آن‌ها داشتند، تلاش داریم تا به ساماندهی آن‌ها بپردازیم و به لحاظ آئین نامه‌ای نیز به آن‌ها کمک کرده و اگر حمایتی نیاز داشتند مورد حمایت قرارشان می‌دهیم.