تاریخ : 1398,دوشنبه 01 مهر12:31
کد خبر : 329290 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

انتقاد فاور از بازیکنان دورتموند

سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از متوقف شدن برابر فرانکفورت به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم رقابت های بوندسلیگا به مصاف فرانکفورت رفت و با تساوی دو بر دو متوقف شد تا رده دوم جدول رده بندی را از دست دهد.

لوسیان فاور سرمربی دورتموند بعد از بازی گفت: از کسب این تساوی ناراحت هستیم و احساس خوبی نداریم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر رسانیم. در بعضی از زمان های بازی خوب نبودیم.

او ادامه داد: نداشتن تمرکز مشکل جدی برای ما به شمار می آید و این باعث می شود تا حتی دروازه خودی را هم باز کنیم. بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم زود به گل برسیم اما نداشتن تمرکز باعث شد تا هر دو بار برتری خود را از دست دهیم. ما فرصت های زیادی را روی دروازه حریفان خلق می کنیم. نمی توان که در 90 دقیقه تیم برتر میدان بود.

سرمربی سوئیسی دورتموند در پایان گفت: در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر از فرصت های خود به خوبی استفاده می کردیم الان پیروز بازی شده بودیم. مشکل ما فنی نیست چرا که هم توپ را در اختیار می گیریم و هم فرصت گلزنی خلق می کنیم با این حال گاهی اوقات پایان خوبی برای ما رقم نمی خورد.

دورتموند با تساوی که در این دیدار به دست آورد 10 امتیازی شد تا فاصله اش با لایپزیگ صدرنشین به 3 امتیاز افزایش پیدا کند.