تاریخ : 1398,چهارشنبه 03 مهر02:18
کد خبر : 329551 - سرویس خبری : حسینیه دانشجویان ایران

پیشنهادی برای دوره «حماسه‌ای برای آزادی بیان از اسارت رسانه‌ها»؛

دانلود سخنرانی‌ دهه دوم محرم حجت‌الاسلام پناهیان در «هیات هنر»

مبنای از بین رفتن دوقطبی کاذب «اصلاح‌طلب-اصولگرا»، در اصلاح ادبیات دینی و انقلابی است. تا وقتی ادبیات دینی ما سوءتفاهم‌برانگیز باشد و دین را این‌طور معرفی نکنیم که «دین چیزی غیر از واقع‌گرایی نیست»، دعوای اصلاح‌طلب-اصولگرا وجود خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فایل های صوتی حاضر سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در دهه دوم عزاداری محرم سال‌جاری در «هیات دانشگاه هنر» است که از نظر استاد گذشته و برای نشر در ادامه آمده است. در دهه دوم محرم سال جاری علیرضا پناهیان سخنرانی خود را پیرامون «حماسه‌ای برای آزادی بیان از اسارت رسانه‌ها» انجام داده است.

حجت الاسلام پناهیان در مراسم شب دهم که مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفته است، می گوید: "مبنای از بین رفتن دوقطبی کاذب «اصلاح‌طلب-اصولگرا»، در اصلاح ادبیات دینی و انقلابی است. تا وقتی ادبیات دینی ما سوءتفاهم‌برانگیز باشد و دین را این‌طور معرفی نکنیم که «دین چیزی غیر از واقع‌گرایی نیست»، دعوای اصلاح‌طلب-اصولگرا وجود خواهد داشت. دین و انقلاب یعنی واقع‌بینی و عقلانیت؛ مگر کسی سر اصل «عقلانیت» دعوا دارد؟! دین و انقلاب، پیامش همین است."

شب مدت دانلود
اول 49 دقیقه اینجـــا
دوم 75 دقیقه اینجـــا
سوم  57 دقیقه اینجـــا
چهارم 50 دقیقه اینجـــا
پنجم 57 دقیقه اینجـــا
ششم 42 دقیقه اینجـــا
هفتم 64 دقیقه اینجـــا
هشتم 54 دقیقه اینجـــا
نهم 76 دقیقه اینجـــا

 


کد خبرنگار : 16