تاریخ : 1398,چهارشنبه 10 مهر20:28
کد خبر : 330345 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشگاه شریف برنامه‌های اربعین را اعلام کرد

دبیر هیئت الزهرای دانشگاه صنعتی شریف گفت: کاروانی ویژه فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاه شریف به همراه خانواده به صورت هوایی و کاروان‌های دیگری از طریق زمینی در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدجواد محمدزاده در گفتگو با  آنا، با اشاره برنامه‌های مختلف اربعین دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها مربوط به شب اربعین و شام اربعین در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۳۹۸ است که در مسجد دانشگاه شریف با حضور دانشگاهیان و عموم مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: کاروانی فقط برای برادران و تعداد ۲۰۰ دانشجو از ۱۸ تا ۲۸ مهرماه به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شود و دانشجویان می‌توانند از طریق سایت هیئت الزهرای دانشگاه شریف به نشانی www.azzahraa.ir  برای شرکت در راهپیمایی باشکوه اربعین ثبت‌نام کنند.

دبیر هیئت الزهرای دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه کاروانی ویژه فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاه به همراه خانواده به صورت هوایی در ایام اربعین به عتبات عالیات اعزام می‌شود، گفت: ۵۰۰ نفر از این عزیزان را سال گذشته به کربلا بردیم و امسال نیز قصد داریم که این تعداد را به زیارت حضرت سیدالشهدا(س) ببریم.

محمدزاده ادامه داد: فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاه شریف از طریق سایت www.arbaeensharif.com می‌توانند برای کاروان پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کنند و گزینه‌های مختلفی برای انتخاب هتل و موکب وجود دارد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اربعین دانشجویی دانشگاه شریف، موکب دانشجویی شریف در مرز مهران و داخل کشور است که دانشجویان از سال ۹۵ تاکنون توفیق دارند که از زائران حسینی پذیرایی کنند. همچنین کاروانی ویژه خواهران دانشجو به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند که تعداد آن ۳۰ نفر است.

دبیر هیئت الزهرای دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: دانشگاهیان شریف هرساله موکبی در شهرری برپا می‌کنند که امسال نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا آن موکب را احیا کنیم و بتوانیم از کسانی که روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا شهرری پیاده‌روی می‌کنند، پذیرایی کنیم.