تاریخ : 1398,جمعه 12 مهر18:47
کد خبر : 330484 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

واکنش دانشجویان درپی مشکلات صنفی؛

قطعی آب و برق، دانشجویان دانشگاه ارومیه را کلافه کرد!

دانشجویان دانشگاه ارومیه درپی قطعی آب و برق در خوابگاه‌های دانشجویی از ابتدای سال تحصیلی جدید دچار مشکلات زیادی شدند و در شبکه‌های اجتماعی نسبت به اتفاقات اخیر درخواست رسیدگی از سوی مسئولین دانشگاه شدند.

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با گذشت تقریباً سه هفته از آغاز سال تحصیلی جدید و شروع کلاس‌های درسی، دانشجویان دانشگاه ارومیه با مشکلات صنفی عدیده‌ای مواجه هستند. برخی از دانشجویان که به‌دنبال حل مشکلاتی از قبیل قطعی برق و آب هستند در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، توییتر و... نسبت به مشکلات موجود، واکنش نشان دادند.

یکی از این دانشجویان از وضعیت نامناسب امکانات رفاهی خوابگاه‌ها از قبیل قطعی آب و برق، همچنین عدم آنتن‌دهی و قطعی اپراتور همراه اول در سطح دانشگاه خبر داد.

با توجه به مشکلات پیش آمده، دانشجوی دیگری طی پیامی به خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» نوشت:

«عرض سلام و ادب؛ دانشگاه ارومیه از روز شروع کلاس ها یعنی ٢٣ شهریور هر روز مشکل قطعی آب داره؛ حدود یک هفته هم است که خط های اپراتور همراه اول دانشگاه درست کار نمیکنه؛ از دیروز ساعت ۴ هم برق کل دانشگاه قطع هست، برا یه عده خوابگاه ها برق اضطراری نیست که با موتور برقی گازوئیلی وصل کردن که بو همه جا رو گرفته و سلامتی بچه ها به خطر افتاده؛ حالا یه عده همین اضطراری رو هم ندارن؛ بعدش باز امروز آب قطع شده روز جمعه و صدای ما هیچ جا نمیرسه واقعا؛ بدون پرداخت پول خوابگاه نمی گذاشتند بریم اینم از امکاناتش.»

اکنون که دانشجویان از مشکلات صنفی در خوابگاه رنج می‌برند، خواهان رسیدگی مسئولین دانشگاه به وضعیت نامناسب رفاهی هستند! برخی دیگر دانشجویان که از این وضعیت ناراضی بودند در شبکه اجتماعی توییتر اعتراض خود را نشان دادند.

در خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر استدر خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر استدر خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر استدر خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر استدر خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر استدر خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر استدر خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر استدر خوابگاه دانشجویی دانشگاه ارومیه چه‌خبر است

پس از اعتراضات دانشجویان نسبت مشکلات صنفی پیش آمده، روابط عمومی دانشگاه ارومیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

"ضمن عرض پوزش به خاطر مشکلات  ناخواسته ایجاد شده در شبکه برق پردیس نازلو به اطلاع می رساند همکاران پرتلاش اداره برق و دانشگاه از دیشب در تلاش مداوم برای رفع این مشکل هستند و طبق گزارش واصله انشالله در عرض تقریبا یک ساعت آینده این مشکل رفع خواهد شد."


کد خبرنگار : 88