تاریخ : 1398,یکشنبه 14 مهر23:38
کد خبر : 330743 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

پیشنهاد «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

۷ نرم افزار کاربردی ویژه پیاده روی اربعین +دانلود

چیزی به اربعین نمانده و هر فردی که عشقی از امام حسین(ع) در دل داشته باشد دوست دارد روانه سرزمین کربلا شود. شور اربعینی این روزها جهانیان را نیز دربرگرفته. سعی کردیم در این گزارش ۷ نرم افزار کاربردی را جهت رفاه بیشتر شما در این راه معرفی می کنیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روزها که شوق سفر به کربلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین در قلب بیشتر دلداران حسینی وجود دارد امید بر آن است که با معرفی بعضی از نرم افزارهایی در این حوزه شاید کمکی به زائران کرده باشیم تا در مسیر پر فراز و نشیبی که در پیش دارند در رفع بعضی از نیازهایشان متکی بر خود باشند.

 

1) نرم افزار جامع اربعین
شامل بخش خاطه نویسی، نقشه، نائب الزیاره، اماکن، اخبار و زائریاب.

لینک مستقیم       کافه بازار        سیب اپ

2) نرم افزار آن‌سو
نرم افزاری کاربردی جهت قبله نما، قطب نما، اوقات شرعی و... ‏شما می‌توانید جهت شهرها و امان مقدس مذهبی دیگر را نیز با «آنسو» بیابید. مثلا وقتی می‌خواهید دعایی به‌سمت نجف اشرف بخوانید یا به‌سوی مزار امام رضا(ع)، سلام بفرستید، کافیست آیکن آن را لمس کنید تا جهت درست را ببینید.

دانلود

3) نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین
به کمک این نرم افزار ضمن شناخت فرهنگ، مردم و شخصیت های عراق، به راحتی با آنها تعامل و ارتباط برقرار نموده و با آنها صحبت نمایید.

دانلود

4) نرم افزار زبان یار اربعین
زبان یار اربعین شامل بیش از 500 جمله کاربردی وضروری در عراق ترجمه عراقی و عربی فصیح و و تلفظ صوتی در 13 موضوع
- احوالپرسی
- پزشکی ودارویی
- آدرس وتاکسی
- در پیاده روی
- شارژ-سیم کارت-صرافی
- خرید
- هتل
- جملات تعارفی محبتی
و......
جست وجو سه زبانه

دانلود

5) نرم افزار راه، راهنمای زائر
نرم افزار موبایل راه در سال 1397 با هدف گسترش و معرفی خدمات مردمی اربعین در ایران و عراق و همچنین ایجاد ظرفیت ثبت و رزرو خدمات برای ستادهای مردمی در اختیار عموم قرار گرفت. و پس از آن با استقبال کاربران با رویکرد راهنمای خدمات زائر به فعالیت خود ادامه داد. 

دانلود

6) اپلیکیشن کتابخانه اربعین
میته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور در راستای اهدف تعیین شده، فراگیر کردن آموزش های ویژه پیاده روی اربعین، گسترش فرهنگ سفر با رویکرد اربعین حسینی، ترویج فرهنگ مطالعه و دسترسی آسان زائران به مکتوبات تدوین شده در کمیته، اقدام به طراحی و اجرای نرم افزار قابل استفاده در دستگاه های اندروید کرد.
این نرم افزار آنلاین بوده و با هر ورود به برنامه لیست کتاب های جدید را دریافت می کنید, و با کلیک بر روی هر کتاب, کتاب مورد نظر در دستگاه شما ذخیره می شود و قابلیت مشاهده آفلاین دارد.
دانلود
7) نرم افزار نیازمندی های جامع اربعین
نرم افزار نیازمندی های اربعین با هدف تسهیل سفر برای زائران اربعین حسینی در گروه نرم افزاری تاپ و با همکاری دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان تولید شده است.
امکانات زیر در نرم افزار قابل بهره برداری می باشد:
دانستنی ها
نرم افزار ضمیمه
طب ایرانی اسلامی
نقشه آفلاین
گنجینه (شامل سخنرانی، مستند و مداحی های صوتی و تصویری)
وضعیت آب و هوا
‌کتابخانه
زبان یار
آداب و احکام زیارت
صوت و متن ادعیه
خاطره نویسی
عکاسی

دانلود

 


کد خبرنگار : 15