تاریخ : 1398,جمعه 19 مهر15:03
کد خبر : 331188 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

AFC: ایران مطابق انتظارات ویلموتس عمل کرد

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید از شاگردان مارک ویلموتس، اعتقاد دارد که شاگردان این مربی مطابق انتظارات سرمربی تیم ملی ایران عمل کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، پس از برتری 14 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 قطر، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی با تیتر «ایران مطابق انتظارات ویلموتس عمل کرد.»، از عملکرد شاگردان مارک ویلموتس تمجید کرد.

AFC با اشاره‌ای به اظهارات سرمربی تیم ملی ایران نوشت: ویلموتس پس از دیدن عملکرد شگفت‌انگیز هجومی شاگردانش مقابل کامبوج به تیمش افتخار کرد. کریم انصاری‌فرد (چهار گل)، سردار آزمون (سه گل)، مهدی طارمی و محمد محبی (دو گل) و احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهرداد محمدی هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا تیم ملی ایران، گام دیگری به سوی صعود به جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 بردارد.

نکته بسیار راضی‌کننده برای ویلموتس، فوتبال هجومی تیمش در سراسر 90 دقیقه و مقابل هواداران قدرشناس ایرانی بود. چندین هزار هوادار خانم هم بازی تیم ملی ایران را پس از دهه‌ها به صورت زنده در ورزشگاه آزادی می‌دیدند.

آغاز گلزنی‌های ایران تنها پنج دقیقه طول کشید و این تیم تا پایان نیمه نخست با نتیجه 7 بر صفر از حریف جلو افتاد. آنها به نمایش قهرمانانه خود در نیمه دوم ادامه دادند و هفت گل دیگر در دروازه کامبوجِ محاصره شده جای گرفت.

ویلموتس در حالی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت که می‌دانست انتظارات از او بسیار بالاست. کارلوس کی‌روش دو بار با ایران به جام جهانی صعود کرد و حالا ویلموتس، هافبک هجومی سابق موافق است هنوز کارهای زیادی در پیش دارد.