تاریخ : 1398,یکشنبه 21 مهر15:08
کد خبر : 331354 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

علت خط خوردن قائدی از تیم ملی امید چیست؟

دلم با تیم است و امیدوارم بچه ها مقابل استرالیا بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. این بازى را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما ان شالله با رفع کامل مصدومیت و با تشخیص سرمربى اردوهاى بعدى در خدمت تیم هستم.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هافبک تیم فوتبال امید که به دلیل مصدومیت اردوى قطر را از دست داده گفت: به آقاى استیلى و شاهرودى گفتم اگر بخواهید با مصدومیت هم براى تیم بازى مى کنم.

به نقل از سایت  فدراسیون فوتبال، مهدى قائدى که پیش از اردوى قطر به دلیل مصدومیت از فهرست تیم امید خارج شد در این خصوص گفت:تقریبا دو ماه است که از ناحیه مچ مصدومیت دارم که البته در چند مقطع بهتر شد و توانستم بازى کنم. متاسفانه در تمرین آخر تیم امید باز هم درد داشتم ، البته با آقاى استیلى و شاهرودى گفتم شما بخواهید و دستور بدهید با مصدومیت و درد هم بازى مى کنم چون بازى براى تبم کشورم باعث افتخار است اما پزشکان تیم توصیه کردند استراحت کنم که مصدومیتم بدتر نشود.همچنین آقاى استیلى گفت شرایط تو براى ما مهم است و نمى خواهیم این مصدومیت بدتر شود، بهتر است بعد از بهبود کامل به تیم ملحق بشوى چون ما روى تو حساب کرده ایم.

بازیکن تیم امید در پایان گفت: دلم با تیم است و امیدوارم بچه ها مقابل استرالیا بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. این بازى را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما ان شالله با رفع کامل مصدومیت و با تشخیص سرمربى اردوهاى بعدى در خدمت تیم هستم.

اظهارات قائدی در سایت فدراسیون فوتبال در شرایطی انجام شده که طی یکی دو روز گذشته شایعاتی فراوانی پیرامون عدم مصدومیت این بازیکن مطرح شده و حتی از تماس‌ها با استیلی برای خط زدن قائدی هم یاد شده است.