تاریخ : 1398,یکشنبه 21 مهر15:08
کد خبر : 331355 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

قیمت گریتینگ گالوانیزه در اراک

گریتینگ­های پلیمری به دلیل داشتن خاصیت فوق العاده در مکان‌هایی که محصول با مقاومت زیاد اما وزن سبک نیاز است کاربرد دارد. پلیمر جنسی است که وزن گوناگونی دارد و متنوع بودن وزن یکی از برگ برنده در این محصول شمرده می‌شود. کاربرد گریتینگ پلیمری بیشتر در قطعاتی مانند هندریل و نرده و همینطور ساده‌های باربری نبشی استفاده می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: قیمت گریتینگ­ها مخصوصا گریتینگ گالوانیزه بر طبق ابعاد، جنس، مواد اولیه و متریال­های استفاده شده طبقه بندی می‌شود. برای محیط‌های ضد زنگ، از نوع فلزیان بر اساس نوع استیل بررسی می‌شود، جنس کامپوزیتی و پلیمری این محصول در طرح و ابعاد تعیین شده و با وزن‌های گوناگونی طراحی می‌شود.

قیمت گریتینگ گالوانیزه در اراک

 گریتینگ­های فایبرگلاس به دلیل داشتن انعطاف بسیار بالا و تحمل مقاومت زیاد دارای اعتبار هستند و همینطور از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی گریتینگ استفاده از جنس گالوانیزه است.گریتینگ یک شبکه یک دست به هم پیوسته است که در نوع و کاربردهای گوناگون تولید و ارائه می‌شود.

قیمت انواع گریتینگ
آنچه در معین کردن قیمت نهایی انواع گریتینگ بسیار مهم است وضعیت جنس استفاده شده و کاربرد محصول است. در این راستا بسیار اهمیت دارد که انواع گریتینگ­ها به صورت دقیق بررسی شوند. پرکاربردترین نوع از گریتینگ­ها، گریتینگ فلزی محسوب می‌شوند. این گزینه در صنایع مختلفی کاربرد دارد. برای ساخت گریتینگ فلزی از تسمه‌های آهنی استفاده می‌شود و معلوم است که قیمت گریتینگ فلزی به قیمت مواد اولیه در تولید تسمه‌های آهنی وابسته است. از نظر قیمت این مدل از گریتینگ­ها نسبت به بقیه گزینه‌ها ارزانتر هستند و به دلیل مقرون به صرفه بودن کاربرد بسیاری دارند.

در انواع گریتینگ­های فلزی از پوشش‌های مخصوصی استفاده می‌شود که اهمیت بالایی در تعیین قیمت انواع گریتینگ دارد. متریال­های استفاده شده در این محصول بر روی استحکام آن تأثیر مستقیم گذاشته و باعث می‌شود که آهن در مقابل رطوبت و آب زنگ زدگی مقاومت بیشتر و دیر هنگامی داشته باشد بنابراین یکی از عواملی که در تعیین قیمت انواع گریتینگ فلزی تأثیرگذار است جنس متریال فلزی به کار رفته است.

قیمت روز گریتینگ گالوانیزه، فایبرگلاس و

دلیل تفاوت در قیمت انواع شبکه­های توری­مانند یا همان صفحات مشبک به مواد اولیه و متریال استفاده شده در آن مربوط است یکی از مدل‌هایی که در این زمینه بسیار مشاهده می‌شود استفاده از مواد اولیه آلومینیوم است که سبب ساخت گریتینگ آلومینیومی می‌شود. گریتینگ­های آلومینیومی از نظر قیمت گرانتر از بقیه گزینه‌ها هستند این موضوع از چندین جنبه قابل بررسی است. در این محصول از آلومینیوم­هایی استفاده می‌شود که در مقابل رطوبت استحکام بالایی دارند و این گزینه باعث می‌شود که در جذب آلودگی نیز مصون بمانند. آلومینیوم به نسب فلز جذب آلودگی بسیار کمتری دارد و استفاده از این محصول در مکان­هایی پروژه‌ای که رطوبت و آب زیاد در آن مشاهده می‌شود بدون مانع است.

یکی از دلایلی که قیمت روز گریتینگ­های آلومینیومی به نسبت فلزی بالاتر است روش تولید و طراحی این محصول است که به مهارت زیادی نیاز دارد. محصول ساخته شده بوسیله کارشناسان کنترل می‌شود و کنترل در وضعیت کیفی صورت می‌گیرد و بعد از آن ­آمادگی برای نصب اعلام می‌شود. از عوامل بسیار مهم در گریتینگ، رعایت استانداردهای اولیه است که در طراحی این محصولات استفاده می‌شود. قیمت گریتینگ­های آلومینیومی براساس ابعاد آنها نیز طبقه بندی معینی دارد.

 قیمت گریتینگ استیل
گریتینگ استیل در انواع گوناگون در مدل‌های تسمه در میلگرد، تسمه در تسمه و تسمه در نیم تسمه طراحی می­شود، هر یک از گزینه‌ها قیمت مخصوص به خودی دارد. استفاده از استیل‌های ضد زنگ باعث می‌شود که طول عمر محصول در برابر محیط‌هایی که رطوبت و بخار زیاد دارند، محفوط بماند. به طور کلی از گریتینگ در داروسازی و صنایع غذایی و در صنایعی که از نظر شیمیایی بسیار قوی هستند، استفاده می‌شود. مشخص است که جنس استیل استفاده شده در این محصول باید به نحوی باشد که از آن بتوان در محیط‌های حساس استفاده کرد.

اگر توجه کرده باشید استفاده از این جنس برای تولید راه پله‌های فلزی کاربرد دارد و کف پله از گریتینگ و همینطور پاگردها از گریتینگ استیل استفاده می­شود تا فضای مطمئن مورد نظر ایجاد شود. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت که به طور کلی می‌تواند نرخ محصول نهایی را تغییر دهد، ابعاد گریتینگ و همینطور قطر طولی که لا به لای لبه‌های داخلی در نظر گرفته می‌شود، است. استفاده از قطرهای طولی کم باعث می­شود از کیفیت محصول نهایی بکاهد و این مرحله باعث می‌شود که طول عمر مورد نظر مشاهده نشود. لزوماً قیمت ارزان گریتینگ استیل دلیل بر کیفیت نامطلوب آن نیست ولی بهتر است کنترل کیفی در ابعاد گوناگونی بررسی شود.

قیمت گریتینگ پلیمری
گریتینگ­های پلیمری به دلیل داشتن خاصیت فوق العاده در مکان‌هایی که محصول با مقاومت زیاد اما وزن سبک نیاز است کاربرد دارد. پلیمر جنسی است که وزن گوناگونی دارد و متنوع بودن وزن یکی از برگ برنده در این محصول شمرده می‌شود. کاربرد گریتینگ پلیمری بیشتر در قطعاتی مانند هندریل و نرده و همینطور ساده‌های باربری نبشی استفاده می‌شود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد قیمت گریتینگ گالوانیزه به سایت اراک گریتینگ (www. arakgrating.com) مراجعه نمایید.


کد خبرنگار : 16