تاریخ : 1398,یکشنبه 21 مهر20:03
کد خبر : 331389 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پیشنهاد سردبیر معروف انگلیسی؛

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

کاربران غیر ایرانی هم واکنش های بسیاری به نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی داشته اند و این موضوع یکی از داغ ترین اتفاقات چند روز اخیر توییتر بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، چیپ کریستیانو رونالدو در مقابل لوکزامبورگ شمار گل های ملی او را به عدد 94 رساند؛ یعنی 15 گل کمتر از علی دایی. کسی که حدود دو دهه پیش توانست از رکورد پوشکاش عبور کرده و آقای گل فوتبال ملی جهان باشد. باتوجه به این که در سال های اخیر هیچ کس به شکستن رکورد دایی نزدیک نشده بود، حالا واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی نسبت به گل های متوالی کریستیانو رونالدو نشان داده شده است؛ مخالفان کریستیانو که اغلب هوادار لیونل مسی هستند، با پیش کشیدن نام تیم هایی که رونالدو به آن ها گلزنی کرده، قصد دارند رکورد او را زیر سوال ببرند و طرفدارانش لحظه شماری می‌کنند تا وی به عنوان برترین گلزن ملی دنیا مطرح شود.

اما هستند کاربرانی که علی دایی را نمی‌شناسند و البته پرتعدادند آن‌هایی که در نقد یا تمجید از رکورد شهریار فوتبال ایران، توییت زده اند. گشتی در این شبکه اجتماعی که حالا طرفداران زیادی هم در بین ایرانی ها پیدا کرده، نکات جالبی را برجسته می‌کند.

- رسانه های مختلف و بزرگ جهان هر کدام به سبک خود رده بندی بهترین گلزنان جهان را منتشر کرده اند؛ آخرین آن ها AFC است که رونالدو را به این شکل پشت سر علی دایی قرار داده است.