تاریخ : 1398,دوشنبه 22 مهر14:42
کد خبر : 331447 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حجت الاسلام محمودی: زوار اربعین به زیارت و حضور کوتاه اکتفا کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به زوار اربعین توصیه کرد، با زیارت و حضور کوتاه شرایط را برای حضور دیگر زائران فراهم کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با مهر با بیان این که هدف از زیارت اربعین این است، که نام خود را جزو ارادتمندان و زائران سیدالشهدا(ع) ثبت نام کرده و در این کنگره بزرگ اعلام حضور کنیم، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین مانور عظیم و حرکت عاشورایی به سوی ظهور است، که با حضور در این راهپیمایی می خواهیم، نشان دهیم، ما هم هستیم.

وی افزود: حرکت بزرگ اربعین سال به سال قوی تر و مستحکم تر می شود و حضور میلیونی امسال نیز در تاریخ شیعه بی نظیر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به امکانات و شرایطی که امروز در کشور عراق وجود دارد، می بایست همه زوار عزیز ضمن حضور در این گردهمایی الهی و خدایی به حداقل زیارت اکتفا کنند، تا موجب ایجاد مزاحمت و مشکل برای دیگران نشوند، تا تمام عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت که از سراسر جهان اسلام به کربلا عزیمت می کنند، بتوانند از این فیض عظما بهره مند شده و در رقم خوردن این شکوه نقش داشته باشند.

محمودی اضافه کرد: قطعا اگر کسی قدمی ولو با حضور بسیار کوتاه در کربلا بردارد، نام او جزو عاشقان سیدالشهدا(ع) ثبت و ضبط خواهد شد.