تاریخ : 1398,سه شنبه 23 مهر22:11
کد خبر : 331630 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بسیج دانشجویی نجف آباد طی بیانیه ‌ای مطرح کرد؛

تقدیر دانشجویان از سپاه و عملیات پیچیده دستگیری دشمنان نظام

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد در بیانیه‌ای نسبت به بازداشت روح الله زم، مدیر سایت و کانال تلگرامی معاند نظام، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد در بیانیه‌ای نسبت به بازداشت روح الله زم، مدیر سایت و کانال تلگرامی معاند نظام، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان سر به زیر و سرگرم کار‌های اداری خود نیست بلکه یک ناظرِ آگاه و بینا و متوجه مسائل داخلی و خارجی است. مجموعه اطلاعات سپاه باید بطور دائم مسائل را رصد و تهدید‌ها را شناسایی کند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

درپی اقدام قاطع و انقلابی سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری روح الله زم عامل سازمان‌های اطلاعاتی کشور‌های غرب و منطقه که باعث بهت و حیرت دشمنان قسم خورده این نظام گردیده برخود واجب دانسته ایم ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام پیچده، موثر و پرمشقت این پیروزی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ونائب برحقشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک وتهنیت عرض کنیم.

ما قشر دانشجویان جوان و دغدعه‌مند انقلاب از برادران گمنام خود در سازمان اطلاعات سپاه خواستار آنیم که ضمن شناسایی و ادامه برخورد با این شبکه سازمان یافته در داخل این مزدوران وابسته را دستگیر وتحویل مراجع ذیربط کنند که آنان با برخورد قاطع و بدون مماشات خود با این افراد صاحب نفوذبدون درنظر گرفتن مقام، جایگاه وجناح سیاسی جدیت نظام مقدس رادرپاسداری از آرمان‌های انقلاب درمواجهه با دشمنان داخلی و ارزش‌های دینی و ملی به جهانیان نشان دهند و زمینه ساز عبرت سایرین شوند.

والسلام علیکم والرحمته الله و برکاته


کد خبرنگار : 38