تاریخ : 1398,یکشنبه 28 مهر16:53
کد خبر : 332014 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تور لحظه آخری اوکراین تور اسکی تور اودسا

اوکراین کشوری است که در شرق اروپا واقع شده است. پایتخت آن شهر کیف می باشد. از بزرگترین شهرهای اوکراین می توان شهر اودسا، دنپر، کیروارخ، خارکف و لوف را نام برد. در این کشور مکان های تاریخی زیادی وجود دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اوکراین یک کشور زیبا در شرق اروپا است. مسافران زیادی از طریق خرید تور لحظه آخری اوکراین به این کشور سفر می کنند. تور اسکی اوکراین و تور اودسا همواره دارای متقاضیان زیادی می باشد. از این رو سایت همیشه سفر این امکان را برای گردشگران عزیز فراهم نموده تا با مناسب ترین قیمت ها بهترین تورهای لحظه آخری کشور اوکراین را رزرو نمایند و بتوانند به راحتی با گرفتن ویزای اوکراین به این کشور سفر کنند.

تور لحظه آخری اوکراین تور اسکی تور اودسا

معرفی اوکراین
اوکراین کشوری است که در شرق اروپا واقع شده است. پایتخت آن شهر کیف می باشد. از بزرگترین شهرهای اوکراین می توان شهر اودسا، دنپر، کیروارخ، خارکف و لوف را نام برد. در این کشور مکان های تاریخی زیادی وجود دارد. از جمله معروف ترین این مکان ها میدان استقلال است که مربوط به قرن هجدهم میلادی می باشد. توریست ها در روزهای تعطیل به بازدید از این مکان می روند. در تور لحظه آخری اوکراین می توانید از این مکان دیدن کنید. در تور لحظه آخری اوکراین یکی دیگر از مکان هایی که گردشگران به آن توجه زیادی دارند، موزه ملی جنگ، خیابان آندروسکی، کلیسای سنت سوفیا،  کلیسای پیچرسکایا لاورا و مارینسکی پارک را می توان نام برد.

تور لحظه آخری اوکراین تور اسکی تور اودسا

تور لحظه آخری اوکراین
بدون شک تا به حال نیز نام تور لحظه آخری را شما نیز شنیده اید. به تورهای لحظه آخری تور دقیقه نودی نیز می گویند.  اگر قصد دارید با تور لحظه آخری اوکراین سفر کنید، بهتر است بدانید که این نوع تورها توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری عرضه می شوند. چون سهمیه رزرو شده این شرکت ها تکمیل نشده است، این نوع تورها با ۵ تا ۴۰ درصد و در برخی موارد تا ۷۰ درصد پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند. تورهای لحظه آخری اوکراین در برخی موارد با ویزای فوری یا بدون نیاز به ویزا به فروش می رسند. از آنجایی که تور لحظه آخری اوکراین دارای قیمت مناسبی است، این تور معمولا با متقاضیان زیادی همراه است. در اینجا به بررسی برخی از مزایای این نوع تور می پردازیم.

تورهای لحظه آخری برای مسافران یک پیشنهاد بسیار شگفت انگیز هستند. این پیشنهاد ها بسیار ارزان بوده و مسافران سفر خود را با قیمت ارزان و خدمات و کیفیت بسیار خوبی انجام می دهند. علت ارزان بودن تور لحظه آخری اوکراین این است که در بیشتر مواقع این تورها شامل پرواز چارتری و قیمت ارزان هستند. همچنین در برخی مقاصد ممکن است نیاز به اخذ ویزا نباشد یا شرایط لازم برای اخذ ویزا بسیار آسان باشد.

تور لحظه آخری اوکراین تور اسکی تور اودسا

تورهای لحظه آخری
تورهای لحظه آخری اوکراین دارای تنوع بسیار بالایی بوده و برای مقاصد مختلف در نظر گرفته می شوند. در بعضی از تورهای اوکراین برای اینکه صندلی های هواپیما خالی نمانند، همچنین برای خالی نماندن اتاق های هتل ها برای مسافران تخفیف هایی در نظر گرفته می شود، از این رو فروش تورها را با قیمت پایین تر انجام می دهند.

چون تورهای لحظه آخری اوکراین تقاضای بسیار زیادی دارند، بهتر است هنگام رزرو کردن این تورها سرعت عمل بالایی داشته باشید. زیرا افرادی زیادی با مراجعه به سایت های عرضه کننده این نوع تورها به محض دیدن تورهای لحظه آخری این نوع تورها را رزرو می کنند.

نکات مهم برای رزرو تور لحظه آخری اوکراین
نکته مهمی که باید هنگام رزرو تور لحظه آخری اوکراین به آن دقت داشته باشید این است که باید توری را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. همچنین فقط به ارزان بودن تور لحظه آخری نباید دقت کرد و این موضوع را ملاک قرار ندهید که ارزان بودن تور لزوما به معنای مناسب نبودن تور نیست. تور های لحظه آخری ممکن است جهت کم کردن هزینه ها هر نوع هتل یا پروازی را برای مسافران در نظر بگیرند. پس قبل از رزرو کردن این تورها باید اطمینان پیدا کنید که آژانس ارائه دهنده تور لحظه آخری اوکراین معتبر و دارای اطمینان باشد.

تور اسکی بوکاول در اوکراین
بزرگترین پیست اسکی که در اروپای شرقی وجود دارد، در بوکاول اوکراین است. این مکان دیدنی همواره میزبان گردشگران و مسافران زیادی است که برای اسکی به این نقطه سفر می کنند. بوکاول دارای یک محوطه اسکی بسیار بزرگ و دیدنی می باشد. بوکاول در استان ایوانو فرانکیوسک واقع شده که در غرب اوکراین قرار دارد. پیست اسکی بوکاول را می توان از جمله پر طرفدارترین پیست های اسکی که در کوه های کارپاتیان است محسوب کرد. این پیست اسکی در سال ۲۰۱۷ توانست عنوان تنها پیست اسکی جهان را که با سرعت بالا پیشرفت کرده بود، از آن خود کند.

اگر می خواهید در تور اسکی اوکراین شرکت کنید،  این تور برای ماه های دسامبر تا اواسط آوریل می باشد. اگر می خواهید در اسکی شبانه شرکت کنید این اسکی از ساعت ۴:۳۰ تا ۷:۳۰ بعد ظهر فراهم می باشد. این پیست اسکی در حال پیشرفت روز افزون است و هر ساله تجهیزات جدیدی برای این پیست در نظر گرفته می شوند. در تور اسکی بوکاول می توانید با مجموعه ای بسیار دیدنی همراه باشید و از امکانات تجاری، ورزشی، تفریحی و سلامتی که در این تور است، بهره مند شوید. در تور اسکی بوکاول شما می توانید از امکانات زیر استفاده کنید:

  • پیست اسکی که دارای وسعت ۶۰ کیلومتر است و مجهز به ماشین برف ساز می باشد.
  • دارای فروشگاه های اجاره لوازم اسکی
  • کابل تله اسکی که امکان جابه جایی ۳۴۷۰۰ نفر را در هر ساعت دارند.
  • دارای۶۳ محوطه اسکی که در آن سطوح مختلف (مبتدی- متوسط-حرفه ای) وجود دارد.
  • دارای مدرسه اسکی به علاوه مدرسه مخصوص برای کودکان
  • امکانات اقامتی
  • زمین اسکیت
  • پارک دوچرخه
  • اسب سواری
  • سورتمه سواری
  • پارک برفی
  • پینت بال
  • ایرسافت

سفری به یادماندنی در تور اودسا در اوکراین
در سفر به اوکراین با تور لحظه آخری یکی از مقاصدی که می توانید برای خود انتخاب نمایید شهر اودسا است. این شهر بندری در کنار دریای سیاه قرار دارد. برای گردشگران تور اودسا این منطقه بسیار محبوب و جذاب می باشد. جمعیت این شهر حدود یک میلیون نفر بوده و از جمله چهار شهر بزرگ در اوکراین محسوب می شود. گردشگران تور اودسا هر ساله از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از این شهر به کشور اوکراین سفر می کنند. شهر اودسا دارای مساحت کلی ۲۴۰ کیلومتر مربع بوده و ارتفاع بلندترین نقطه آن ۶۵ متر می باشد. این شهر در کنار ساحل واقع شده و برای اوکراینی ها و مردم روس از اهمیت بالایی برخوردار است و آن را با نام مروارید دریای سیاه می خوانند. تعداد توریست هایی که با تور اودسا به این منطقه می آیند، هر ساله حدود ۱۵۰ هزار نفر می باشد. جهت خرید تور لحظه آخری اوکراین ، تور اودسا و تور اسکی اوکراین می توانید به سایت همیشه سفر مراجعه نمایید و این تور را با قیمت بسیار مناسبی رزرو کنید.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/