تاریخ : 1398,چهارشنبه 01 آبان01:09
کد خبر : 332349 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

پایان اعتراض کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مدیر کل کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان پس از تصمیم اتخاذ شده در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مبنی بر فراهم شدن فضای فیزیکی به اعتراض خود پایان دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خیریه، مدیر کل کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص عدم اتخاذ فضای فیزیکی به کانون‌های فرهنگی دانشگاه از سوی مسئولان گفت: با تصمیم اتخاد شده در جلسه شورای فرهنگی جهت رفع مشکلات فضای فیزیکی کانون‌های فرهنگی، برای چندمین بار معاونت‌های آموزشی و فرهنگی موظف شدند که تا پایان اسفند ماه، سالن امتحانات الکترونیک را تخلیه کرده و در این مدت سالن کنفرانس ساختمان صبا در اختیار کانون‌های فرهنگی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: با توجه به الزام معاونت آموزشی وزارت بهداشت قرار است تا ۴ ماه آینده سالن امتحانات الکترونیک به ساختمان در حال ساخت خود (روبروی ساختمان یاس) که ظرفیت برگزاری آزمون آنلاین همزمان ۷۰۰ نفر را دارد منتقل شود.

خیریه ادامه داد: از دیگر مصوبات این جلسه مقرر شد پیانوی تالار مخروبه فارابی به مکانی امن منتقل شود. این پیانو ۴۶ ساله، فقط چهار عدد از آن در ایران وجود دارد و کلاویه‌های آن از عاج فیل ساخته شده است. پیانو مذکور ساخت ژاپن است و طول این پیانو ۲۶۰ سانتی متر و عرض آن ۱۶۰cm می‌باشد.