تاریخ : 1398,چهارشنبه 01 آبان22:14
کد خبر : 332484 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

عامل کاهش هزینه خوابگاه‌های خودگران چیست؟

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: خوابگاه‌های خود گردان ما کمترین کرایه را دریافت می‌کند و اگر تعداد نفرات در خوابگاه افزایش یابد از هزینه آن کم می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عبدالناصر نظریانی، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به هزینه‌های خوابگاه‌های خود گردان گفت: با توجه به قیمت‌های خوابگاه‌های خود گردان در سطح کشور، خوابگاه‌های خود گردان ما کمترین کرایه را دریافت می‌کند.

نظریانی تصریح کرد: با توجه به افزایش پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید به همانطور که در دفترچه کنکور عنوان شده است  به دانشجویان کارشناسی در دو ترم اول خوابگاه ملکی تعلق نمی‌گیرد در این راستا خوابگاه خودگردان را در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به اولویت بندی دانشجویان برای دریافت خوابگاه در ادامه افزود: اولویت بندی ما به این صورت است که برای دانشجویان کارشناسی ارشد چهار ترم اول و دکتری هشت ترم خوابگاه تعلق می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با آغاز سال تحصیلی، چون درمهرماه ثبت نام شروع می‌شود معمولا افزایش تعداد نفرات در خوابگاه‌ها وجود دارد و بعد از اتمام ثبت نام‌ها تعادل ایجاد می‌شود.

نظریانی در ادامه اظهار کرد: معمولا در این موارد وقتی میزان تعداد نفرات خوابگاه افزایش یابد از کرایه آن کاسته می‌شود.