تاریخ : 1398,چهارشنبه 01 آبان23:28
کد خبر : 332494 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

خدمات زیبایی دندان

یکی دیگر از خدمات زیبایی دندان ارتودنسی می باشد که منظور از این عمل صاف کردن دندان ها است. بی شک یک خط شدن دندان ها می تواند تاثیر بسزایی بر زیبایی آنها داشته باشد. داشتن دندان هایی یک سو که می تواند سبب ایجاد لبخندی دلربا در شما شود و به همین دلیل ارتودنسی از جمله خدماتی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: دندان ها یکی از مهمترین بخش های بدن هستند که بر زیبایی کلی چهره، تاثیر بسزایی خواهند گذاشت. جهت زیباسازی دندان ها راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و خدمات ویژه ای برای این امر در نظر گرفته شده است. امروزه با پیشرفت جوامع و بالا رفتن روز افزون تکنولوژی شاهد خدمات زیبایی دندان به صورت گسترده ای هستیم و دیگر نیازی به کشیدن دندان ها نیست و هر دردی علاجی خواهد داشت. خدمات زیبایی دندان به کلیه خدماتی گفته می شود که سبب زیبایی بخشیدن به دندان های شما شده و تمامی عیب و خرابی های آنها را از بین خواهد برد. بی شک داشتن دندان های صاف و براق سبب جلب توجه خواهد شد و امروزه به دلیل استعمال دخانیات و عدم استفاده صحیح از دندان ها شاهد خرابی بسیاری از آنها هستیم و به همین منظور کلینیک های متعددی در این راستا خدمات ارائه می نمایند. توجه داشته باشید که از میان کلینیک های زیبایی باید مرکزی را انتخاب نمایید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و بتواند بهترین خدمات را برای شما ارائه نماید. خدمات اصلاح طرح لبخند در انواع مختلف ارائه می شوند و هر یک از این خدمات بخشی از زیبایی دندان های شما را تضمین خواهند نمود.

خدمات زیبایی دندان

اصلاح طرح لبخند
به نظر شما مهمترین بخش از صورت که می تواند بر زیبایی تاثیرگذار باشد کجاست؟ بی شک بسیاری از افراد لبخند را مهمترین بخش صورت و تاثیرگذار ترین بخش بر زیبایی چهره می دانند و دندان ها نقش بسزایی بر زیبایی بخشیدن به لبخند خواهند داشت. تصور کنید که با لبخند زدن دندان های زرد شده و چرکی زیباتر جلوه خواهد کرد یا دندان های صاف و براق؟ بی شک خدمات زیبایی دندان سبب زیبایی بخشیدن به چهره فرد خواهد شد و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خدمات زیبایی دندان برای اصلاح طرح لبخند پس از بررسی های تخصصی دندانپزشک شروع خواهد شد چرا که دندانپزشک می داند که چه کارهایی را باید انجام دهد تا لبخند و لب ها در مناسب ترین جای خود قرار گیرند و چهره شما زیبایی بیشتری داشته باشد. فک ها مهمترین مورد تاثیرگذار در انتخاب پزشک خواهد بود و با توجه به نوع و طریقه ایستادن فک نوع اصلاح طرح لبخند انتخاب خواهد شد. خدمات زیبایی دندان برای اصلاح طرح لبخند طیف گسترده ای دارد و در صورت شکستگی دندان نیز از این روش استفاده می نمایند که کامپوزیت دندان نامیده می شود.

ارتودنسی
یکی دیگر از خدمات زیبایی دندان ارتودنسی می باشد که منظور از این عمل صاف کردن دندان ها است. بی شک یک خط شدن دندان ها می تواند تاثیر بسزایی بر زیبایی آنها داشته باشد. داشتن دندان هایی یک سو که می تواند سبب ایجاد لبخندی دلربا در شما شود و به همین دلیل ارتودنسی از جمله خدماتی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان از خدمات ارتودنسی استفاده کرده اند و به همین دلیل شاهد دندان هایی صاف و زیبا در آنها هستیم. برای صاف کردن دندان ها به روش ارتودنسی تنها 6 ماه زمان مورد نیاز خواهد بود اما در برخی افراد که لثه هایی سفت تر و دندان هایی کج تر دارند، ممکن است این زمان به 2 سال بکشد. عمل ارتودنسی بر روی تمامی دندان ها فشار اعمال خواهد نمود و آنها را به حالت صاف در خواهد آورد و البته توجه داشته باشید که در صورت کج بودن یکی یا دو تا از دندان ها امکان انجام ارتودنسی بر روی آنها وجود خواهد داشت و نیاز به وصل کردن سیم ارتودنسی به تمامی دندان ها نخواهد بود.

خدمات زیبایی دندان

روکش از جمله خدمات زیبایی دندان
یکی دیگر از خدمات زیبایی دندان را می توان روکش دانست که این عمل به عنوان یکی از روش های ساده زیبایی بخشیدن به دندان ها شناخته می شود و به همین دلیل مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. روکش دندان سبب پوشیده شدن رنگ بد دندان ها و همچنین پوشاندن رویه پر شده آنها خواهد شد و به همین دلیل تمامی دندان ها را به صورت یک رنگ درآورده و زیبایی بیشتری به آنها خواهد بخشید. معمولا از پوشش های سرامیکی به عنوان روکش استفاده می شود. البته نمونه های با آلیاژ فلزی نیز برای روکش مشاهده شده است که می توانید متناسب با خواسته خود روکش مورد نظر را انتخاب نمایید. در صورتی که به هر دلیل دندان های شما رنگ خود را از دست داده اند و یا نقطه هایی سیاه رنگ بر روی آنها ایجاد شده است روکش می تواند تمامی آنها را به صورت کامل پوشانده و زیبایی را برای دندان های شما به ارمغان آورد. روکش های دندان با استفاده از چسب به دندان های فرد خواهند چسبید و البته این چسب یکی از چسب های مخصوص دندانپزشکی است که به هیچ وجه امکان جدا شدن آن وجود نخواهد داشت.

ایمپلنت
یکی دیگر از خدمات زیبایی دندان را می توان ایمپلنت دانست که این عمل می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان آورد. بی شک در صورت کشیدن یکی از دندان ها و خندیدن شاهد جای خالی آن بوده و خجالت خواهید کشید و هیچ گونه راهکاری برای پر کردن جای آن پیدا نکرده اید اما نباید نگران باشید چرا که ایمپلنت به معنی جایگزینی دندان جدید به جای دندان افتاده و یا از دست رفته می باشد و با استفاده از این خدمات می توانید دندان های سالم یک ردیفی را داشته باشید. توجه داشته باشید که ایمپلنت از جمله پرهزینه ترین خدمات زیبایی دندان می باشد. البته به دلیل اهمیت و ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. ایمپلنت به عنوان بهترین روش کاشت دندان شناخته می شود چرا که این عمل با جراحی بر روی فک انسان انجام شده و امکان افتادن و شکستن دندان ایمپلنت شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و می توانید به صورت مادام العمر از آن استفاده نمایید.

خدمات زیبایی دندان

بلیچینگ
یکی دیگر از خدمات زیبایی دندان را می توان بلیچینگ یا سفید کردن دندان دانست. یکی از مهمترین مواردی که سبب نارضایتی مردم خواهد شد را می توان تغییر رنگ دندان ها دانست که این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و از جمله مهمترین دلایل آن می توان به استفاده کردن از دخانیات، شکلات، چای و قهوه اشاره نمود. توجه داشته باشید که بلیچینگ می تواند به عنوان بهترین روش برای سفید کردن دندان های این اشخاص باشد و بلیچینگ دندان یکی از خدماتی است که می توانید با کمترین میزان هزینه ها از آن استفاده نمایید و بلیچینگ به صورت خانگی و کلینیکی انجام خواهد شد.

برگرفته از وب سایت اینترنتی کلینیک دندانپزشکی سیمادنت به آدرس اینترنتی https://simadentclinic.com/


کد خبرنگار : 16