تاریخ : 1398,پنجشنبه 16 آبان01:09
کد خبر : 334009 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

سرسنگی: پیگیر یارانه کاغذ نشریات دانشجویی هستیم

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: هنوز بخش عمده‌ای از نشریات دانشجویی به صورت کاغذی چاپ می‌شود و با وجود عدم موافقت با اختصاص یارانه دولتی به کاغذ نشریات دانشجویی همچنان این مطالبه را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از بی نتیجه ماندن درخواست اختصاص یارانه کاغذ به نشر دانشجویی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از نشریات دانشجویی در دانشگاه تهران به صورت کاغذی چاپ می‌شود.

وی گفت: تاکنون چندین بار در این باره نامه‌نگاری کرده‌ایم و از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته‌ایم که نسبت به تخصیص یارانه کاغذ به نشر دانشجویی هم مساعد داشته باشند.

* پرونده مطالبه اختصاص یارانه کاغذ به نشریات دانشجویی بسته نشده است

سرسنگی با بیان اینکه با وجود این پیگیر‌ها هنوز با این خواسته موافقت نشده است، گفت: با این حال ناامید نشده‌ایم و همچنان پیگیر این مطالبه بخش دانشجویی هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: دولت هم در زمینه اختصاص یارانه و کمک مالی محدودیت‌هایی دارد و این موضوع را درک می‌کنیم اما با این حال معتقدیم که یارانه کاغذ نشریات دانشجویی هم از جمله ضروریات هستند.