تاریخ : 1398,شنبه 18 آبان13:44
کد خبر : 334227 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دیدار فعالان اسبق دانشجویی با حسن عباسی

یادداشت اینستاگرامی امیرحسین ثابتی از دیدار جمعی از فعالان دانشجویی و رسانه‌ای با حسن عباسی که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امیر حسین ثابتی مجری برنامه جهان آرا در اینستاگرام خود نوشت: روز پنجشنبه همراه با جمعی از دوستان به اندیشکده یقین رفتیم تا استاد حسن عباسی را که به تازگی از زندان آزاد شده ببینیم و خداقوت بگوییم.

اما خداقوت نه فقط به خاطر زندان اخیر، به خاطر حضور مستمر و موثرش در دو دهه گذشته در وسط میدان. برخلاف برخی از "حزب اللهی های روشنفکر" که عادت دارند از هرکسی که وسط میدان است دو تا اشکال پیدا کنند و بعد هم خودشان گوشه ی گود بنشینند و فقط غر بزنند، معتقدم هر چقدر هم با بعضی از جملات عباسی همراه نباشیم نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که او بر گردن چند نسل از دانشجویان انقلابی حق دارد، حق بزرگی هم دارد و در همه این سالها بعید میدانم کسی مثل او دانشگاه به دانشگاه در سراسر کشور رفته باشد تا حرف جریان انقلاب را بسط دهد.

ای کاش مدعیانی که همیشه از بیرون معرکه فقط نظاره گر هستند و در مقام عقل کل، راهبرد صادر میکنند! و تیرهایشان را به جای دشمن به سمت علم داران جبهه انقلاب هدف میگیرند یکبار پاسخ دهند خودشان تا امروز چقدر به درد جریان انقلاب خورده اند؟

اینکه لیستی از ایرادات (ولو درست) از حسن عباسی، حسن رحیم پور، علیرضا پناهیان، سعید قاسمی، علی اکبر رائفی پور، غلامرضا قاسمیان و... دربیاوریم و هر روز به هر بهانه ای یکی از آنها را مورد نوازش قرار دهیم شاید کار باکلاسی باشد اما جوانمردانه نیست. کاش سعی کنیم هر کداممان اول به اندازه نصف یکی از اینها به درد انقلاب بخوریم، بعد آسیب شناسی کنیم.


کد خبرنگار : 88