تاریخ : 1398,شنبه 18 آبان17:22
کد خبر : 334247 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

نامشخص بودن زمان ثبت‌نام دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دور جدید ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات با توجه به شرایط کشور عراق مشخص نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام مرتضی مطهری پور در گفتگو با  مهر درباره دور جدید ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات گفت: در حال حاضر منتظریم شرایط کشور عراق مشخص شود تا براساس سیاست های نظام  در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اکنون تاریخ دقیق ثبت نام را نمی توانیم اعلام کنیم چون نمی دانیم چه پیش می آید، اما اگر شرایط عادی پیش رود مثل سال های گذشته، اعزام از اوایل بهمن ماه آغاز و قبل از ماه مبارک رمضان تمام می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهی افزود: همچنین آسیب شناسی دوره بیست و یکم اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شده، مشکلات و عیوب احتمالی عتبات دانشگاهیان در بخش اجرایی و فرهنگی، بررسی راهکارهای ارتقا و پیشرفت همه جانبه، همفکری، ایجاد تعامل و همگرایی در بخش های مختلف برگزار شده است.

مطهری پور گفت: باید با بررسی نقاط قوت و کاستی های احتمالی دوره قبل، برنامه ریزی برای دوره جدید داشته باشیم و بتوانیم با برنامه های فرهنگی مناسب، کمیت و کیفیت اعزام های دانشگاهی را ارتقا دهیم.

وی افزود: در دوره بیست و یکم بیش از  ۱۰ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام شدند.