تاریخ : 1398,شنبه 18 آبان18:06
کد خبر : 334259 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

درخواست مناظره انجمن اسلامی اراک برای مناظره اذری جهرمی و زرآبادی

یونس کریمی دبیر انجم اسلامی اراک در نامه‌ای به وزیر ارتباطات محمدجواد آذر جهرمی و خانم سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای شورای اسلامی خواستار مناظره با آنها شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  یونس کریمی دبیر انجمن اسلامی اراک در نامه‌ای به وزیر ارتباطات محمدجواد آذر جهرمی و خانم سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای شورای اسلامی خواستار مناظره با آنها شد.

متن نامه بشرح ذیل است:

جناب آقای محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرکار خانم سیده حمیده زرآبادی ، نماینده محترم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همواره یکی از رسالت های جنبش دانشجویی ، فراهم کردن موقعیت هایی بوده است که در آن ها زمینه ی شفافیت عملکرد و گفتار مسئولین و خدمتگزاران ملت شریف فراهم شود.

با توجه به حواشی اخیر پیش آمده پیرامون برخی ادعاهای حضرات عالی نسبت به یکدیگر ، به منظور شفافیت موضوعات مطرح شده برای افکار عمومی و با توجه به دعوت خانم زرآبادی از آقای آذری جهرمی به مناظره  پیرامون این موضوعات ، انجمن اسالمی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک از دو بزرگوار دعوت به عمل می آورد تا در فضایی سالم ، بی طرف و شفاف در دانشگاه اراک به مناظره بنشینند و هر یک از بزرگواران با دلایل منطقی و مستند به دور از جو و دعواهای سیاسی در مقابل قشر نخبگانی جامعه به گفت و گو بپردازند.

امید است با احترام به افکار عمومی دعوت ما را بپذیرید و در فضایی مبتنی بر اخلاق به روشن تر شدن هر چه  بهتر حقایق کمک کنید.

"انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک"


کد خبرنگار : 88