تاریخ : 1398,سه شنبه 21 آبان02:11
کد خبر : 334610 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه ۶ تشکل دانشجویی استان یزد رییس قوه قضاییه

۶ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های یزد در بیانیه‌ای از قوه قضاییه خواستند به مبارزه قدرتمند خود با مفسدان دانه درشت ادامه داده و به جد پیگیر فساد‌های اعلام شده توسط روحانی باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ۶ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های یزد در بیانیه‌ای از قوه قضاییه خواستند به مبارزه قدرتمند خود با مفسدان دانه درشت ادامه داده و به جد پیگیر فساد‌های اعلام شده توسط روحانی باشد.

در این بیانیه آمده است:

در دیدار روز یکشنبه ریاست جمهوری با مردم یزد متاسفانه شاهد بی توجهی چند باره به خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم یزد و به راه انداختن یک نمایش سیاسی و انحراف افکار عمومی بودیم. رییس جمهور محترم به جای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم یزد در حل مشکلاتشان و به جای توضیح در مورد چرایی عدم تحقق وعده خای گذشته ایشان در استان، به مباحثی همچون اتهام فساد و انداختن تقصیر‌ها گردن دیگران و دولت قبل پرداختند.

از طرفی این سوال پیش می‌آید که چرا رییس جمهور محترم اکنون این فساد‌ها را مطرح می‌کنند و چرا زودتر از این حرفی در موردش نزده بودند؛ با توجه به احراز فساد مالی و اختلاس عده زیادی از بستگان مسئولین دولتی در چند ماه اخیر، طرح برخی ادعا‌ها و صحبت‌ها از طرف رییس جمهور محترم بعد از محاکمه افراد مذکور، شائبه‌هایی را در اذهان ملت ایران مبنی بر وجود جناح بازی و تسویه حساب سیاسی ایجاد می‌کند؛ لذا بهتر است که دولت نسبت به این اتفاق شفاف سازی کنند.

همچنین توهین و برچسب زدن به منتقدان و مطالبه گران مردمی مشکلات، اتفاق نا مبارکی بود که در جریان سخنرانی جناب آقای روحانی با مردم یزد اتفاق افتاد که به هیچ وجه شایسته شخص رییس جمهوری ایران نبود و می‌تواند موجبات سو استفاده دشمنان ملت ایران را فراهم کند؛ و همچنین باعث تقویت صدای اختلاف و دو قطبی سازی‌ای شود که از حنجره آمریکا بیرون می‌آید.

در پایان ما جامعه دانشجویی یزد برای چندمین بر از دولت و استاندازی یزد خواستار پیگیری و حب مشکلات و مطالبات مردم اعم از بیکاری، رکود، مشکل آب و... هستیم و همچنین از قوه قضاییه نیز میخواهیم به مبارزه قدرتمند خود با مفسدان دانه درشت ادامه دهد و به جد پیگیر فساد‌های اعلام شده توسط دکتر روحانی را در دستور کار قرار دهد.

-جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
- تشکل جنبش عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان یزد
-انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد
-بسیج دانشجویی دانشگاه یزد
-جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یزد

کد خبرنگار : 38