تاریخ : 1398,سه شنبه 21 آبان03:57
کد خبر : 334620 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهبهان به کمیسیون اصل ۹۰

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهبهان در نامه‌ای خطاب به رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، خواستار تحقیق در مورد رفتار‌های پرشائبه کشت زر، نماینده شهرستان بهبهان شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهبهان در نامه‌ای خطاب به داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار تحقیق در مورد رفتار‌های پرشائبه کشت زر، نماینده شهرستان بهبهان شد.

در متن این نامه آمده است:

آنگاه که امام راحلمان مجلس را در رأس امور خواند مرادش مجلسی بود که یکپارچه عدالت را فریاد کند و در تدارک حق مستضعفان و پابرهنگان که صاحبان اصلی این انقلاب هستند صدای فریاد خود را بر سر ظالمین به حق آنان بلند کند و در انجام وظایف ذاتی خود یعنی تقنین و نظارت کوتاهی نکند.

آن جناب بهتر می‌داند که مجلس متشکل از آحاد نمایندگانیست که برای تحقق آن آرمان می‌بایست هر یک قیام به قسط نموده و در تحقق وظایف خود هیچ کوتاهی ننماید و اگر در بین نمایندگان محترم شخص یا افرادی باشند که از جایگاه خود به هر نحوی سوءاستفاده نماید بسان لکه ننگیست که خود مجلس احق به زدودن و پاک کردن آن است.

نماینده شهرستان بهبهان جناب آقای کشت زر متاسفانه از ابتدای دوره وکالتشان به جای رعایت حق موکلین خود و بررسی و رفع مشکلات مردم منطقه، مشغول مهره چینی و ریل گذاری برای مناسبات مورد نظر خودشان منجمله آماده سازی فضا برای مهندسی انتخابات آتی شده اند.

مردم درد کشیده و محروم این منطقه که برای فهم مشکلاتشان کافیست فقط درون این شهر چند قدمی همراهشان شوی تا ببینند از بسیاری از حقوق اصلی خود محرومند اگر نماینده‌ای دارند که به فکرشان نیست، ولی دیگر حقشان هم نیست که شاهد مهره چینی ایشان برای منافع منظور نظر خود و بهره گیری از مسائل سیاسی به نفع جریان خاص مدافع نماینده باشند. به عنوان مثال توجه شما را به این چند رخداد اخیر جلب می‌نماییم:

۱. ریاست تازه منصوب شده شرکت بهره برداری مارون به علت همسو نبودن با نماینده و به بهانه عدم هماهنگی با جناب ایشان در تغییر رییسات و آن هم چند روز بعد از انتصاب با فشار و پیگیری‌های آقای نماینده عزل گردید و شخص مورد نظر ایشان جایگزین گردید.

۲. به دستور وزیر محترم کشور تغییر فرمانداران به علت نزدیکی انتخابات ممنوع اعلام می‌شود مگر در موارد خاص، ولی شاهد بودیم بدون هیچ دلیل خاصی نماینده دولت در شهرستان به دلیل مقابله با برخی از خواسته‌های شخصی و جناحی آقای نماینده با فشار ایشان تغییر کرده به صورتی که جناب کشت زر از اعلام این مطلب ابایی هم نداشته اند.

۳. آخرین مورد هم اینکه انتصاب ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان که فردی مکتبی و انقلابیست به مذاق ایشان خوش نیامده و چون ریاست قبلی با دستور جناب کشت زر منصوب شده و بدون اطلاع او عزل شده و فرد جدید جایگزین گردیده فشار حداکثری خود را در پایتخت آغاز نموده تا نتیجه دلخواه یعنی اعمال نظر خود را شاهد باشد؛ لذا ما دانشجویان بسیجی از آن کمیسیون محترم درخواست تحقیق در مورد نوع سلوک جنای آقای کشت زر را داشته و در صورت اطمینان از این نوع رفتار غلط و شائبه دار به نحو مقتضی با ایشان برخورد گردد تا حقی از مردم مظلوم بهبهان تضییع نگردد.


کد خبرنگار : 38