تاریخ : 1398,یکشنبه 26 آبان13:32
کد خبر : 335112 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

واکنش بشار رسن به فحاشی ایرانی‌ها

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس شرایط من را درک می‌کنند و آنهایی که به من فحاشی کردند هوادار این تیم نبودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، بشار رسن با اشاره به برتری تیم ملی عراق برابر ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: بازی خیلی حساسی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی در این بازی برای خوشحال کردن مردم کشورمان خیلی مهم بود و خوشحالیم که به هدفمان که کسب سه امتیاز بود رسیدیم.

وی عملکرد در رابطه با عملکرد خوبش در این مسابقه افزود: من بازیکن تیم ملی عراق هستم. همیشه سعی کردم در هر لباسی برای خوشحال کردن دل مردم و هواداران تیمم بجنگم و از تمام وجود هم برای موفقیت مایه می‌گذارم. این موضوع برای حضورم در باشگاه هم صدق می‌کند.

رسن در مورد فحاشی که در فضای مجازی علیه وی بعد از بازی با ایران راه افتاد، خاطرنشان کرد: این هواداران پرسپولیس نبودند که به من فحاشی کردند چرا که آنها از شرایط فوتبال حرفه‌ای مطلع هستند. وظیفه من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای عملکرد خوب در هر لباسی است و به طور حتم هواداران پرسپولیس شرایط من را درک می‌کنند.

وی در مورد بازی آینده تیمش برابر بحرین خاطرنشان کرد: بازی سختی پیش رو داریم. در بحرین در بازی رفت باید به برتری می‌رسیدیم اما آنها در یک بازی دفاعی این اجازه را به ما ندادند. تیم ما شرایط خوبی دارد از نظر روحی و روانی و فنی در شرایط ایده‌آل به سر می‌بریم. امیدوارم بتوانیم با یک برد شیرین دور برگشت را آغاز کنیم.

هافبک تیم ملی عراق در مورد شانس صعود به مرحله نهایی اضافه کرد: ما و ایران گزینه‌های اصلی صعود هستیم. شرایط خوبی داریم و تلاش می کنیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد راه پیدا کنیم. در حضور ایران و همچنین بحرین در گروه سختی قرار داریم اما از شانس بالایی برای صعود به دور نهایی به عنوان تیم اول برخورداریم.