تاریخ : 1398,سه شنبه 28 آبان22:59
کد خبر : 335415 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه از اول فروردین ۹۷ تا ۳۰ آذر ۹۸ است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صادقی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون ازدواج دانشجویی در این دانشگاه گفت: مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه از اول فروردین ۹۷ تا ۳۰ آذر ۹۸ و ملاک شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکی از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی ثبت نام کنند و نیز دانشجویان تا یک هفته بعد پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه واقع در دانشکده مهندسی ارائه کرده تا ثبت نام قطعی شود.

صادقی تصریح کرد: مدارک لازم جهت تایید و ثبت نام شامل، اصل عقدنامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین، اصل کارت دانشجویی می‌باشد.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ویرایش اطلاعات ثبت نام شده توسط خود داوطلب و صرفاً قبل از تائید ثبت نام مقدور و مهلت ثبت نام تا ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ است.

وی یادآور شد: در حال پیگیری هستیم تا حمایت‌هایی از ازدواج دانشجویی دانشگاه صورت گرفته شود که البته شرط آن شرکت دانشجویان در این جشنواره بوده که به دلیل قطعی نبودن این حمایت ها، اکنون نمی‌توانیم قولی دهیم.

صادقی گفت: دانشجویان می‌توانند از سایت ezdevaj.nahad.ir ثبت نام کرده و همچنین برای کسب اطلاع بیشتر از طریق شماره تماس ۰۵۴۳۱۱۳۶۳۳۰ مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان در ساعات اداری اقدام کنند.